BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Gondolatvezérelt játékprogramok

Egy frissen alapított amerikai cég, az Emotiv Systems olyan sisak prototípusát mutatta be március közepén egy szakmai vásáron, amelynek segítségével lehetővé válik, hogy a felhasználók billentyűzet, botkormány vagy egér nélkül vezéreljenek programokat, elsősorban játékszoftvereket. A vezeték nélküli eszköz a gondolatok mellett a játékos érzelmeit is figyeli. Így a tervek szerint nem csupán tárgyak felvételére vagy letételére utasíthatjuk a játékokat gondolatainkkal, de a megszemélyesített szereplő játékbeli reakciói is igazodni fognak a felhasználó érzelmeihez, így az élmény még valósághűbb lehet. A sisak ugyanakkor sokat segíthet a különféle fogyatékkal élők mindennapi életében is. Így például mozdulatok nélkül is ki- és bekapcsolhatnának különféle készülékeket, vagy akár segítséget hívhatnak.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.