BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ha baj van a nyomtatóval: Telefonos segítség a Xeroxtól

Április 1-jétől bárki felkeresheti telefonon vagy e-mailben a Xerox ügyfélszolgálatát, a Xerox Információs Centrumot (XIC), amelynek  feladata, hogy termék-információkkal, és a viszonteladókkal, illetve szakszervizekkel kapcsolatos tudnivalókkal segítse az érdeklődőket. A magyarországi központban több nyelven beszélő szakértők fogadják a hazánkból, Szlovéniából és Horvátországból érkező hívásokat. A Xerox így kívánja biztosítani, hogy a potenciális vásárlók, illetve a készüléktulajdonosok tájékoztatása és kiszolgálása a korábbinál magasabb színvonalon történjen.

Az információs központ munkatársai az A3 méretű színes nyomtatókkal bezárólag minden terméktípusról, és az azokhoz kapcsolódó kellékanyagokról is tájékoztatást nyújtanak. Bárki felhívhatja például készülékvásárlás előtt az ügyfélszolgálatot, s a telefonos operátor segít az érdeklődő igényeinek legmegfelelőbb készülék kiválasztásában. A XIC munkatársai arról is felvilágosítást adnak, hogy melyik Xerox márkaszerviz, illetve viszonteladó található a felhasználó lakóhelyéhez legközelebb. Ez például akkor lehet hasznos, ha a készülékben lévő toner kifogy. Technikai problémák esetén, illetve nagy multifunkciós berendezésekkel kapcsolatban továbbra is a Xerox márkakereskedéseit, illetve a szakszervizeket kell felkeresniük a készüléktulajdonosoknak és a vásárlás előtt állóknak.

A XIC munkatársai hétfőtől péntekig reggel 9 és 17 óra között adnak tájékoztatást a 06-40-30-31-32-es telefonszámon. Az érdeklődők e-mailben is feltehetik kérdéseiket a [email protected] címen. VGO

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.