BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hová tűnnek a karácsonyi meghitt üdvözlőlapok? A kukába! - De van megoldás

Csak 21%. Mindössze ennyi ér célba, az üzleti karácsonyi lapok közül. A karácsonyi levelezőlapok 58 %-a ugyanott végzi, mint bármelyik szórólap: a szemétben.

A maradék 42% fele pedig nem jut el a címzetthez, mert elakad például a titkárnőnél. Mégis gyakran több tízezer forintot költenek a vállaltok olyan figyelmességekre, amik nem erősítik az üzleti kapcsolatokat.

Erős Gábor, az RG Stúdió ügyvezetője szerint a költségek töredékével kell csak számolni, ha a karácsonyi jókívánságokat az interneten keresztül röptetjük ügyfeleink és partnereink postaládájába.

Egyre jobban terjed a szokás, hogy vállalati felelősségvállalás jegyében a cégek e-mailen küldenek karácsonyi e-mailt partnereinek, és a megtakarításból származó pénzt jótékony célokra fordítják. Gyakran már az üdvözlőlapon is szerepel, hogy milyen célra fordítják a postai és nyomdai díjakon megspórolt pénzt. Ezt a gesztust bizony nem felejtik el, sőt értékelik az ügyfelek.

Ugyanakkor macerás csatolt fájlokban egyenként küldözgetni az üdvözlő e-maileket, és az sem elegáns, ha sok-sok címzettnek egyszerre küldjük el az e-mailt.

Saját gyakorlati tapasztalatunkból kiindulva fejlesztettünk egy olcsó konstrukciót erre a problémára. Ehhez nem kell mást tenni, mint egy excel-táblázatba gyűjteni a címzettek listáját, és szakemberre bízni a kiküldést. – mondta el Erős Gábor.

Arra a kérdésre, hogy milyen az idei trend, a szakértő így felelt: inkább egyedi, névre szóló, különleges grafikával, cégarculathoz igazított képeslapok a nyerők mostanában.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.