BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Döntetlenre áll a háborús játékok csatája

A tavalyi évben a Call of Duty legújabb része más, nagy nyereséget hozó játékokkal, többek között a Halo 3-mal versengett, most először azonban megszerezte az első helyet az Xbox Live felhasználók körében.

A forgalmazó Activision a Chart Track, az NPD- és a GFK-csoport adatai alapján jelentette be: november óta több mint 7 millió példány kelt el a háborús játékból. A Call of Duty annak ellenére tört az élre, hogy hat héttel később dobták piacra, mint a Microsoft által gyártott nagy riválisát, a Halo 3-at.

Más téren viszont a Halo 3 győzött: már forgalmazásának első huszonnégy órájában 150 millió dolláros bevételt (több mint 26 milliárd forint) hozott, ezzel megelőzve az egy nap alatt a legtöbb pénzt hozó szórakoztató ipari terméket, a Pókembert.

Az Activision munkatársa úgy nyilatkozott: rendkívül izgatottak a Call of Duty sikere miatt, különösen, hogy a játék ilyen neves riválisokat győzött le. A program Playstationön, PC-n, és Xbox 360-on is fut, a játék során amerikai, és brit különleges alakulat tagjaként harcolhatnak a felhasználók Oroszországban, és a Közel-Keleten. A Call of Duty a piac legrangosabb eseményén, az E3-on a legjobb akciójáték díját nyerte el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.