A forgalmazó Activision a Chart Track, az NPD- és a GFK-csoport adatai alapján jelentette be: november óta több mint 7 millió példány kelt el a háborús játékból. A Call of Duty annak ellenére tört az élre, hogy hat héttel később dobták piacra, mint a Microsoft által gyártott nagy riválisát, a Halo 3-at.
Más téren viszont a Halo 3 győzött: már forgalmazásának első huszonnégy órájában 150 millió dolláros bevételt (több mint 26 milliárd forint) hozott, ezzel megelőzve az egy nap alatt a legtöbb pénzt hozó szórakoztató ipari terméket, a Pókembert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.