BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Infokommunikációs mérföldkő az Origo-nál

Az [origo] Zrt. is belépett a kattintás-alapú (PPC – Pay Per Click) piaci szegmensbe, miután a vállalat portfoliójába tartozó [origo], [freemail], iWiW és videa.hu felületeire beépítette az eTarget kattintás alapú hirdetési rendszerét.

 Az [origo] Zrt. által alkalmazott rendszer előnye, hogy a hirdetések szövegét a tartalomhoz irányítja, ezáltal az átlagos kattintási arány lényegesen magasabb, mint a hagyományos banneres hirdetések esetében.

Magyarország legnépszerűbb portálja és immár a hazai tartalomhoz igazított kattintás alapú szöveges hirdetési piac vezetője közti megállapodásnak köszönhetően ezentúl a felhasználó akkor találkozik a hirdetésekkel, amikor az adott témára keres, vagy azzal kapcsolatos cikket olvas.

A hirdetés folyamata így rendkívül gyorssá és rugalmassá válik, a hirdetők szinte másodpercek leforgása alatt, az asztaluk mellől indíthatják el, és módosíthatják online kampányukat. Meggyorsítja a hirdetők hirdetés-kihelyezését, és mivel kattintás alapú, a kis cégek is találhatnak költséghatékony és megfizethető megoldást.

„A piaci trendeket látva, komoly tárgyalássorozat után választottuk az eTarget PPC rendszerét, hiszen az online hirdetések területén jelenleg és várhatóan a jövőben is ez az ágazat nő a legdinamikusabban” – mondta el a lépéssel kapcsolatban Somogyi Péter Pál, az [origo] Zrt., médiaértékesítési igazgatója.

„Az [origo] Zrt. az együttműködéssel komoly hirdetési bevétel potenciállal növekszik, valamint egy nagyon keresett eszközt tesz elérhetővé a hirdetői számára, így reményei szerint új, eddig még online portfoliójában nem hirdető ügyfelekkel is megismerteti szolgáltatásait.” Az [origo] Zrt.-ről röviden A T-Online tartalomszolgáltatással foglalkozó üzletága 2007. október 1-től [origo] Média és Kommunikációs Zrt. néven működő önálló kommunikációs és médiacégként végzi tevékenységét. A Magyar Telekom Nyrt. tulajdonában lévő, multiplatformitásra törekvő leányvállalat portfoliójába tartozik a többi között az [origo], Magyarország legnépszerűbb portálja, az iWiW, hazánk legnagyobb közösségi oldala, a Videa.hu videómegosztó portál, a [freemail] ingyenes levelezőszolgáltatás valamint a tiniknek szóló G-Portál.

Magyar Telekom Nyrt. jelentős előnnyel vezeti az internetpiac mindhárom meghatározó területét, a lakossági szolgáltatások, a tartalomszolgáltatás és az üzleti alkalmazások piacát egyaránt. T-Home TV néven a vállalat elsőként indított hazánkban kereskedelmi IPTV szolgáltatást T-Home TV néven (www.t-hometv.hu).

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.