BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Csak a vevő panaszkodhat, az eladó nem – Változik az eBay

Hamarosan megváltozik az eBay kommentálási rendszere: az eladóknak ugyanis nem lesz módjuk válaszolni a vevők panaszaira. Az internetes aukciós honlap vezetői szerint az eladók által beírt negatív megjegyzések lassítják a kereskedést, az eladók szerint viszony méltánytalan, hogy nem kommentálhatják a vevők panaszait.

A kommentálás lehetőségét az eBay alapítója, Pierre Omidyar vezette be 1996-ban, azóta mind a vásárlók, mind az eladók gyakran írnak megjegyzéseket a tranzakciók kapcsán. Az eBay nemsokára azonban változni fog, az eladóknak nem lesz módjuk válaszolni a vevők panaszaira. A döntéstől azt remélik, hogy simábban folynak majd az ügyletek az oldalon. A kereskedők viszont azt állítják, hogy ezzel a lépéssel felborul az eBay-es értékelés egyensúlya, nekik nem marad lehetőségük arra, hogy reagáljanak az esetlegesen igaztalan vádakra.

Az eBay részéről úgy nyilatkoztak: a döntést hozzájárulhat ahhoz, hogy a felhasználók számára kellemesebb élmény legyen az internetes vásárlás, a kereskedők pedig probléma esetén panaszaikat közvetlenül az üzemeltetőhöz is eljuttathatják.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.