A kommentálás lehetőségét az eBay alapítója, Pierre Omidyar vezette be 1996-ban, azóta mind a vásárlók, mind az eladók gyakran írnak megjegyzéseket a tranzakciók kapcsán. Az eBay nemsokára azonban változni fog, az eladóknak nem lesz módjuk válaszolni a vevők panaszaira. A döntéstől azt remélik, hogy simábban folynak majd az ügyletek az oldalon. A kereskedők viszont azt állítják, hogy ezzel a lépéssel felborul az eBay-es értékelés egyensúlya, nekik nem marad lehetőségük arra, hogy reagáljanak az esetlegesen igaztalan vádakra.
Az eBay részéről úgy nyilatkoztak: a döntést hozzájárulhat ahhoz, hogy a felhasználók számára kellemesebb élmény legyen az internetes vásárlás, a kereskedők pedig probléma esetén panaszaikat közvetlenül az üzemeltetőhöz is eljuttathatják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.