2008-tól a Coca-Cola Magyarország új platformra helyezi a Fanta kommunikációját, melynek keretében különleges animációs látványvilágot és új szereplőket ismerhetnek meg a fogyasztók.
Az üzenet szerint az élet sokkal élhetőbb, ha a hétköznapi szituációkban is fel tudjuk fedezni a játékosságot és a problémák megoldásának egyedi, humoros oldalát.
Mivel a 13-17 éves korosztály hetente átlagosan mintegy hét órát tölt valamilyen instant messenger (IM) alkalmazáson keresztüli kommunikációval, a rájuk fókuszáló online kampány a cseteléshez és fórumozáshoz kötötten jeleníti meg a Fanta új karaktereit. Mindezt úgy, hogy azok beépülhessenek a felhasználók saját kommunikációs eszköztárába.
Az IM programok közül a Windows Live Messenger a fiatalok körében legnagyobb népszerűségnek örvendő csevegő platform. A kreatív önkifejezésre kiváló eszközöket kínáló programba több, az írott szöveget színesebbé, élőbbé varázsoló plusz szolgáltatást adott hozzá a kampány. Az MSN-en, egy integrált csomag részeként, elsőként a Fanta számára készült saját ikoncsoport, háttérkép, avatár és animáció megjelenés, azaz wink.
A csomagot kiegészíti egy winkkészítő microsite is. Ezen a netezők saját fotójukat felhasználva készíthetnek animációt, amit továbbküldhetnek ismerőseiknek a Messengeren keresztül. A winkkészítő microsite a kampányhoz készült új Fanta márkaoldal szolgáltatásai közé épül be. Emellett a www.fanta.hu címen elérhető oldalon olyan további különleges tartalmakat találhatnak a látogatók, mint az interaktív képernyőkímélő, a fórumozáshoz, cseteléshez használható letölthető ikonok vagy a szórakoztató flash játékok.
Az MSN mellett futó támogató kommunikáció a csevegéshez és fórumozáshoz kapcsolódó linkgyűjtemények oldalán, valamint a korosztály körében népszerűbb fórumozós és chat oldalakon zajlik. A winkkészítő microsite-ot külön textlinkek és bannerhirdetések is népszerűsítik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.