A Gypsii kifejlesztői szerint a valós idejű helymeghatározás újabb dimenziót ad az online társkeresésnek. A segítségével mindig pontosan tudhatjuk, éppen merre járnak az ismerőseink, legyenek akár két méterre vagy kétezer kilométerre.
Dan Winterbottom, az információtechnológiával foglalkozó Informa elemzője szerint a szociális hálózatépítő oldalak felhasználóit valószínűleg vonzza majd az új lehetőség, bár sokan megborzonghatnak a gondolatra, miszerint folyamatosan figyelik őket.
Mivel a mobiltelefonok helyzetét akár háromszögeléssel, akár GPS chip használatával könnyen meg lehet állapítani, a piaci szereplők egy sor fejlesztést hajtottak végre ezen a téren. A jövőben előreláthatólag egyre nagyobb szerepet kapnak majd a működésüket a kontextushoz igazító berendezések. Ugyanakkor a valós idejű információ felhasználása nem feltétlenül jelenti, hogy mindig a legmegfelelőbb megoldást választhatjuk.
Arra a kérdésre például, hogy hol van a közelben könyvesbolt, a helymeghatározós mobil több hasznos találatot is mutat majd, könnyen lehet azonban, hogy az első helyet nem az az üzlet kapja meg, amelyik a legközelebb van, hanem az, amelyik a legnagyobb összeget fizette ki a keresőmotor üzemeltetőjének. A helymeghatározás piaci kihasználására már ma is adódnak példák, a Szingapúri mobilszolgáltató például naponta 200- 300 000, vásárlásra buzdító sms-t küld ki előfizetőinek minden alkalommal, amikor valamelyikük a belvárosi bevásárló negyed száz méteres körzetébe lép.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.