A tendencia a szórakoztatóipar számos ágában világosan kimutatható. Míg a mozijegyeladások a világ számos országában folyamatosan csökkentek az elmúlt években, a videómegosztó honlapok népszerűsége minden képzeletet felülmúl. Becslések szerint mintegy 65 ezer új videót töltenek fel a YouTube-ra naponta, a teljes videótár 100 milliós nagyságrendű.
A LoveFilm Európa legnagyobb online DVD kölcsönző weblapja. Mivel a DVD minőségű filmek nagy helyet foglalnak, és letöltésük is igen hosszú ideig tart, a site inkább kevésbé jó minőségben kínálja a filmeket, és látogatottsága folyamatosan növekszik. A iPod sikere is részben azt mutatja, hogy a hordozhatóság fontosabb a felhasználóknak, mint a tökéletes minőség, és ez nem kizárólag a zenére igaz. A fogyasztók nagy része olyan tenyérgépekkel, mobiltelefonokkal dolgozik, amelyek memóriája nem nagyobb 4 gigabájtnál, így nem csoda, ha előszeretettel választják a legismertebb DivX tömörítést a magasabb minőségű, helyigényes formátumok helyett.
Erre a tendenciára épített vállalkozást a Sling Media vállalat, amelynek Sling Boksz nevű berendezésével könnyen küldhetünk multimédiás anyagot a televízióról a hordozható számítógépünkre. Ugyanakkor a HD médiának sem áldozott le feltétlenül. Bár az eladások még mindig igen alacsony szinten vannak, a kereskedők szerint az ágazat lassan erősödik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.