BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egy Yahoo a hölgyeknek

Az amerikai Yahoo egy új, a hölgyek mindennapi életével foglalkozó honlapot indít az éterben - számol be a Reuters. Ez nem az első ilyen próbálkozásuk; a műszaki szakik és a haspókok már kaptak korábban hasonló oldalt.

A kaliforniai cég új oldalának célközönsége a 25 és 54 közötti hölgyek, a márkahirdetők kiemelt célpontjai.

A Yahoo legújabb médiastratégiájába illik bele a „Shine” névre keresztelt honlap: nagyobb csoportokat megcélzó tematikus oldalakat vezetnek be – 2006 májusában indult a Yahoo Tech, 2006 novemberében a Yahoo Food.

http://shine.yahoo.com

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.