BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Itt a piacvezető hordozható GPS-készülék

A Garmin bejelentése szerint a személyi navigációs eszköz (PND) eladásaik alapján átvették a vezető szerepet a hordozható navigációs eszközök piacán, 2007-ben ugyanis többet értékesítettek termékeikből, mint bármely más konkurens gyártóéból.

A kutatást egy vezető, független, technológiai piacot elemző cég, a Canalys végezte. “Ezek a mutatók igazolják munkatársaink kemény munkáját és elkötelezettségüket az innováció, az értékteremtés és a fogyasztóink igényeinek kielégítése iránt.” -mondta Clive Taylor, Termék és Marketing Igazgató.

 “Ami még ennél is lenyűgözőbb - folytatta -, hogy ezeket a mutatókat csak a PND eladások alapján képezték, és nem tartalmazták a Garmin outdoor, fitnesz, tengeri és légi eszközei iránti magas keresletet, melyek tovább növelik a vezető szerepünket a helymeghatározó termékek és szolgáltatások terén.”

A Garmin piacának kiterjedtsége az egyik legfőbb indok, amiért jogosan követelheti magának a világ vezető navigációs eszköz gyártója megnevezést - 1989-as alapítása óta 31 millió GPS-eszközt értékesített szerte a világon. 2007-ben mintegy 3,18 milliárd dollár volt a Garmin bevétele, ami 79%-os növekedést jelent a 2006-os eredményekhez képest.

Amellett, hogy a bevétel 115%-kal nőtt az automotive és mobil szegmensben, a Garmin 19%-os bevételnövekedést produkált az outdoor és fitnesz eszközök eladása terén is, valamint 22%-ot a tengeri és 27%-ot a légi navigációs eszközök esetében.

A három, nem autós szegmensnek köszönhető a Garmin 2007-es teljes bevételének negyede. A Garmin világvezető pozíciót ért el a hordozható navigációs eszközök terén 2007-ben azáltal, hogy folyamatosan jól teljeseített Európában, több mint megkétszerezte a 2006-os szállításait és növelte piaci részesedését, miközben megőrizte egyértelműen vezető helyét a robbanásszerűen fejlődő amerikai piacon, mely a világpiac 34,7%-át jelentette 2007-ben.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.