A megszokottól eltérő formában kapják a jövőben kézhez olvasóink a Világgazdaság infokommunikációs mellékletét. Ezt leginkább a piacon végbemenő változások indokolják. Az iparág, túljutva az újítások megértésének szigorúan technológiai szakaszán, egyre több színeset, érdekeset tud magából megmutatni, amihez – úgy gondoljuk – megfelelőbb a mostani, magazinosabb forma. A változás egy kicsit ahhoz is hasonlítható, mint ami a számítástechnikában végbement. A (h)őskorban a DOS világát igazán csak a „bájtfülűek” találták felhasználóbarát felületnek, az egyszerű halandók igencsak idegenkedtek a fekete képernyőn villogó karakterektől. Mennyivel színesebb, áttekinthetőbb ma a képernyőfelület, legyen szó Windowsról, Linuxról, Macintoshról! Kell is, hiszen a felhasználók zöme már mindennapi élete szerves részének tekinti a számítógépet, zenét, képet tárol rajta, a világháló segítségével – ha kell – vásárol is vele.
Ha már a vásárlásnál tartunk, örvendetes tény, hogy a még mindig viszonylag alacsony PC-penetráció ellenére már évi több tízmilliárd forintnyi üzletet hoz a hazai kiskereskedelemnek az online felület. Évről évre hatványozottan nő azoknak a száma, akik legalább információgyűjtésre használják a világhálót, de előbb-utóbb belőlük is netes vásárló válhat. Csak az a fránya bizalomhiány ne hátráltatná a fejlődést! Ami viszont mindaddig érthető, amíg az iparág pandúrjai folyamatosan vesztésre állnak a „rablókkal” folytatott harcban, legyen szó hackerekről vagy adathalászokról.
Hasonlóan részben ugyancsak a bizalmatlansággal magyarázzák a szakértők, miért nem terjed Magyarországon az elektronikus számlázás. Holott itthon 2001-től rendelkezésre áll a technológiai háttér, négy éve pedig már a szabályozás is támogatja ezt a folyamatot.
Igaz, ebben nem vagyunk nagyon lemaradva – már ami az unió többi országát illeti. Az viszont várható, hogy előbb-utóbb Brüszszel is ösztönözni fogja az áttérést, amellyel egyes számítások szerint uniós szinten évi 243 milliárd eurót lehetne megtakarítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.