Ha a vágyak szempontjából nézzük, akkor Gucci márkát szeretne birtokolni a legtöbb magyar válaszadó. A Gucci után a Diesel és a Christian Dior márkát részesítik előnyben. Itt eltérünk a nemzetközi trendtől: globálisan ugyanis a Gucci után a Chanel, a Calvin Klein és a Louis Vuitton a legnépszerűbbek.
- A gyártók luxuscikkeik márkaértékét könnyebben megfizethető termékekben is megjelenítik, hogy felkeltsék a fogyasztók érdeklődését. Amikor az így megnyert fogyasztóknak több lesz az elkölthető pénzük, meg fogják venni ugyanannak a márkának a drágább termékeit is – állapítja meg Boda Krisztián, a Nielsen piackutató vállalat regionális marketing igazgatója.
Másik csábító erő a divatos design imázsa, ami tükrözi fogyasztójának az életstílusát. Azzal az állítással azonban, hogy “a luxusmárka használója számára lehetővé teszi, hogy megmutassa társadalmi státuszát”, a magyaroknak csak 49 százaléka ért egyet, szemben az 57 százalékos európai átlaggal.
A Nielsen felmérése szerint világszerte a vásárlók egyharmada szívesen venne olyan mobiltelefont vagy laptopot, amely valamelyik luxusmárka nevét viselné – de említhetnénk akár a luxus márkájú plazma tévé-készülékeket és konyhai eszközöket is. Magyarországon leginkább plazma tévét és mobil telefont lehetne eladni luxusmárka nevével.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.