Az Interim Menedzser Akadémia bejelentette, hogy a holland Nyenrode Business Universiteit- tel együttműködve, 2011. január 28-án limitált létszámú csoport számára elindítja a régió első féléves interim menedzser képzését. Az 1946-ban alapított Nyenrode - Hollandia egyetlen magánegyeteme, amely 2009-ben első volt a Financial Times Executive MBA programokat, a karrier előmenetel szempontjából rangsoroló listáján – és az Interim Menedzser Akadémia szakmai együttműködése alapján létrejött képzés célja, hogy megismertesse hallgatóival az interim menedzsment eszközt és karrierlehetőséget.
De mi is az az interim menedzser? Olyan felsővezető, aki egyedi feladatra, határozott időre szerződik. Érett, tapasztalt és megfelelő szakmai gyakorlattal rendelkező szakember, aki rendelkezésre áll abban az esetben, ha egy állandó munkakörben dolgozó kollégát kell átmenetileg pótolni vagy ha egy speciális üzleti eredmény megvalósítása a cél.
Virágh Rajmund, az Akadémia ügyvezetője és Magyari Éva interim menedzsment szakértő elmondta, hogy a féléves kurzus nagyrészt Budapesten zajlik, de az utolsó modulra - amely nemzetközi kitekintést és esettanulmányokat tartalmaz - Hollandiában, Breukelenben kerül sor. Itt Dr. Jacques Reijniers és Dr. Leo Witvliet holland professzorok, az interim szakma „nagy öregjei” is oktatják majd a magyar hallgatókat.
Azoknak a felsővezetőknek ajánlják a kurzust, akik alkalmazotti karrierjük után „útkereső” önfoglalkoztatók, még nem tudják pontosan, hogyan, melyik pályán szeretnék folytatni szakmai munkájukat, és érdekli őket az interim életforma, illetve azoknak, akiknek volt már interim projektjük, és mélyíteni szeretnék tudásukat, piacképes ismeretekre szeretnének szert tenni.
A képzésben való részvétel feltételei: elvárás a felsőfokú végzettség, 10 éves vezetői, ezen belül 5 év felsővezetői tapasztalat, legalább két vállalati kultúra ismerete, tárgyalás szintű angol nyelvtudás és a felvételi beszélgetésen való megfelelés.
A képzés magas szakmai színvonalára és valós üzleti tartalmára a képzést életre hívók és összeállítók jelentik a garanciát: olyan elismert szakemberekről van szó, akik hosszú évek óta foglalkoznak interim menedzsmenttel Magyarországon, illetve Európában.
A kurzus tartalmában és logikájában többéves hazai valamint nemzetközi interim szolgáltatói tapasztalatra épül, ezért a képzés rendkívül gyakorlatias. A hazai szolgáltatói tapasztalatokat az Akadémia szakmai támogatójaként a Kristóf Györgyi nevével fémjelzett, Hammel & Hochreiter interim menedzsment-szolgáltató biztosítja.
Kolossváry Judit üzleti etikát fog tanítani, Szvetelszky Zsuzsanna az interkulturális kommunikációt tanítja majd, míg Dr. Dobay Róbert gyakorló interim menedzserként a szakmát életmódként választó menedzserek elengedhetetlenül szükséges szemléletváltásáról osztja meg személyes tapasztalatait. Az Interim Menedzser Akadémia kurzusán a neves holland és magyar oktatók között megtalálhatjuk Bárdos András, Dr. Dezsényi Péter, Geszti Péter, Görög Ibolya, Jakupcsek Gabriella, Dr. Mérő László, Pozsonyi Gábor, Dr. Serényi János, Szűts Ildikó és Dr. Velencei Jolán nevét is.
A 10-12 fős csoportban zajló képzés részvételi díja: 7000 Euró + ÁFA / fő. A jelentkezési határidő: 2010. december 20. A képzési ismertető és jelentkezési lap az Interim Menedzser Akadémia honlapján (www.interimmenedzserakademia.hu) megtalálható, illetve letölthető.
A képzéssel kapcsolatban felmerülő kérdésekkel forduljanak bizalommal Horváthné Török Csillához a +36 1 213 1539- es vagy a +36 30 241 2012– es telefonszámon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.