BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bemutatták az MT Zrt. marketingtervét

Elkészült a Magyar Turizmus (MT) Zrt. 2011. évre szóló, Új vizeken című marketingterve, amelyet Horváth Gergely, a társaság vezérigazgatója mutatott be tegnap. A nemzeti turisztikai marketingtevékenység legnagyobb újdonsága a jövő évtől a stratégiai márkakommunikáció megjelenése mind külföldön, mind belföldön, az értékesítésösztönzési tevékenység fokozása, a küldő piacok más szempontú felosztása és új piacok megcélzása. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.