Tavaly kilenc szálloda és négy étterem nyerte el első alkalommal a Magyar Turizmus Minőségi Díjat, 18 szálloda és három étterem pedig már második alkalommal pályázott sikeresen a díj meghosszabbítására – mondta a nyerteseket bemutató tájékoztatón Trencsényi Mariann, a Magyar Turizmus Minőségi Díj projektigazgatója. Közölte: a díj három évig érvényes, ez alatt az idő alatt bármikor ellenőrizhető, és a szolgáltatási színvonal romlása esetén visszavonható. Ez eddig öt alkalommal történt meg.
A díjat 2006-ban vezették be a Nemzeti Turisztikai Bizottság koordinálásával. Az indulás óta 142 szolgáltató pályázott, közülük 121 kapta meg az elismerést.
A 2010-es díjat a herceghalmi Abacus Business & Wellness Hotel, a hévízi Danubius Health Spa Resort Aqua, a budapesti Expo Congress Hotel, a telki Globall Football Park és Sporthotel, az egri Hunguest Hotel Flóra, a lillafüredi Hunguest Hotel Palota, a fővárosi Opera Garden Hotel & Apartments, a sárvári Spirit Hotel Thermal Spa, valamint a Szilvásváradi Szalajka Liget Hotel és Apartmanházak nyerte. Az éttermek közül a budapesti Borssó Bistro, a Tercia Fertőendréd Étterem, a soproni Tercia Hubertus Étterem és a Tercia Kópháza Étterem részesült az elismerésben. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.