A kétszázalékos emelkedés ellenére tavaly is csupán 2004-es szintjüket érték el a szállodai árak világszerte, amelyek Európában 2010-ben a 2009-es szinten stabilizálódtak. A Hotels.com szállodai árindexe (HPI) ugyanakkor azt jelzi, hogy a piac lassan, de élénkül. Az előző év erős szállodai árcsökkenése után tavaly 6-7 évvel korábbi szintjükön voltak az árak, amelyek 2009-ben 13 százalékkal csökkentek. Az irányzat alól Ázsia a kivétel, ahol az átlagárak tavaly 15 százalékkal a 2004-es árszint felett voltak. A HPI mutató a Hotels.com foglalásain alapul, és a vendégek által ténylegesen fizetett árakat veszi figyelembe. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.