Csaknem kétszeresére nő az internetes hirdetésekre fordított összeg 2016-ra a tavalyi adathoz képest. A Digital TV Research szerint öt év múlva 106,22 milliárd dollárt érhet el a piac, ami közel duplája a 2010-es 58,16 milliárdnak. A felmérés szerint továbbra is az Egyesült Államok marad a domináns ország ezen a téren, bár a 2010-es 41 százalékról 38 százalékra csökken majd a részesedése a vizsgált időszak végére. Kínában még a világátlagnál is jóval gyorsabb mértékben, csaknem háromszorosára növekszik az internetes reklámozásra költött pénz mennyisége 2016-ig, amikor 7,7 milliárdot érhet el. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.