BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Duplázódik az online reklámköltés 2016-ra

Csaknem kétszeresére nő az internetes hirdetésekre fordított összeg 2016-ra a tavalyi adathoz képest. A Digital TV Research szerint öt év múlva 106,22 milliárd dollárt érhet el a piac, ami közel duplája a 2010-es 58,16 milliárdnak. A felmérés szerint továbbra is az Egyesült Államok marad a domináns ország ezen a téren, bár a 2010-es 41 százalékról 38 százalékra csökken majd a részesedése a vizsgált időszak végére. Kínában még a világátlagnál is jóval gyorsabb mértékben, csaknem háromszorosára növekszik az internetes reklámozásra költött pénz mennyisége 2016-ig, amikor 7,7 milliárdot érhet el. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.