Az online vásárlás térnyerése nem jár együtt az online fizetés terjedésével – derült ki a KutatóCentrum idei E-Shopping Reportjából. Míg a rendszeres internetezőkön belül az online vásárlók aránya egy év alatt 48-ról 61 százalékra nőtt, addig a bank-, illetve hitelkártya használatának aránya csak minimális mértékben emelkedett. Online megrendeléskor a vásárlók kevesebb mint egyharmada fizetett bankkártyával. „Míg az e-boltokban a rendelés leadásakor a budapestiek 50 százaléka használja a kártyáját fizetésre, addig ez az arány a kisvárosokban 23, a községekben pedig már csak 17 százalék” – mondta Györfi Anna, a KutatóCentrum kutatási projektmenedzsere. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.