BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nyáron is „karácsonyi vásár”

A csökkenő központi források ellenére gazdag programokat tervez az idén a főváros turisztikai marketingszervezete. Molnár József, a Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment (BTDM) Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója lapunknak elmondta, a több mint félmillió látogatót vonzó és 20 milliós nyereséggel záró Karácsonyi Vásár mintájára áprilistól októberig a Várban, illetve a belvárosban, a Városháza parkban is rendeznek majd vásárokat. Júliusban pedig tematikus rendezvénysorozatot terveznek Duna Napok néven, amelynek programjai a folyóhoz kötődnek majd. A marketingbüdzsé évről évre csökken, noha behozná az árát a reklám.

A nagy attrakciónak ígérkező, Pestet a budai Várral öszszekötő Várkabin egyelőre csak a tervasztalon létezik, a 6-8 milliárd forintos, magántőkéből létrehozandó légi pályán leghamarabb 2014-ben indulhatna meg a forgalom. A főváros marketingjére az idén összességében 700 millió forint jut, ám ennek túlnyomó részét a BTDM saját bevételei fedezik. A Budapest kártya értékesítéséből származik a legnagyobb tétel, ebből az idén 550-600 millió forintra számítanak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.