Összesen 31 egykori, általában 2007-ben vagy 2008-ban távozó vezető végkielégítéséről folyik a vita. Ennél is sokkal komolyabb, több tízmilliárdos a tétje annak a kérdésnek, mennyi állami támogatást kaphat a közlekedési cég, és milyen forrásból. A kiszivárgott híreket, amelyek szerint egyáltalán nem kapna a társaság állami támogatást 2013-ban, az NGM tévesnek minősítette, ugyanakkor a lehetőséget egy forrásunk „legalább részben reálisnak” nevezte. Ebben az esetben pedig rendkívül súlyos kérdést vet fel a cég finanszírozása – igaz, egyébként is kritikus lenne a helyzet.
Ebben az évben 32,3 milliárd forintot kapott a BKV a költségvetésből. 2011-ben ugyanekkora volt az összeg, sőt egy csaknem ugyanekkora extra kormányzati támogatást is kaptak akkor. Létezik egy fővárosi, a kormány által is támogatott koncepció, amellyel hosszú távon ezt nullára csökkentenék, de 2013-ra semmiképp nem lesz felkészült a rendszer az önfinanszírozásra. Ám a főváros szempontjából a legjobb esetben is tízmilliárddal kevesebbet
A dugódíj, valamint az útdíj segítséget jelenthet. Volt olyan feltételezés is, amely szerint ezek teljesen pótolhatják a kieső állami pénzt. Ez azonban aligha lesz igaz: a főváros számítása szerint nagyjából tízmilliárd forintot jelenthet. Vagyis akkor lehet elég a lyuk betömésére, ha a költségvetésben a legengedékenyebb lesz az állam.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.