BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Amerikában elemző szoftverek is segítik már a kereskedelmet

Idén nyáron a tavalyinál jóval több bútor, ősszel pedig jóval több ruha fogy Amerikában – derül ki az IBM Smart Commerce divíziójának jelentéseiből. Az új profil az online, a mobil és a közösségi vásárlás trendjeihez való alkalmazkodásban segíti a kereskedőket. A szakértők statisztikai és elemző szoftverekre támaszkodva a hosszabb távú eladási trendeket és a szezonális csúcsokat is figyelik.

Az IBM idei előrejelzései a nö­vekvő vásárlói bizalom első jeleire építhetnek. A bútorok és lakberendezési tárgyak piacán két meghatározó trend hajtja az értékesítést. Egyrészt a kínai időszámítás szerint az idei a Sárkány éve, ami kedvez a házasulandóknak, akik körében jelentősen megnőhet a kereslet a bútorok iránt. Másrészt az utóbbi években egyre több lakástulajdonos döntött úgy, hogy nem költözik tovább, marad eddigi otthonában, melyet azonban a legújabb lakberendezési cikkekkel legalább felújít.

Az őszi előrejelzések figyelembe veszik a közösségi média lehetőségeket is. Az adatforrásokba bevonták az online fórumokon közzétett több százezer bejegyzést is. Azt tapasztalták, hogy az idén a felhasználók 50 százalékkal több promóció hírét osztották meg a felületeken, mint tavaly. A kuponok és akciós ajánlatok tömege azt jelzi, hogy a vásárlók egyre gyakorlottabban szűrik át a kereskedelmi ajánlatokat, s osztják meg azokat barátaikkal.

Az idén a közösségi médiában 50 százalékkal több promóciót osztottak meg a felhasználók.


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.