BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Varsóból Budapestre települt az LG call centere

Az LG Electronics (LG) a lengyel fővárosból Budapestre helyezte át régiós ügyfélszolgálatát. A dél-koreai cég szeptember elejétől tőlünk szolgálja ki öt ország – Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia – ügyfeleit. A lépéssel az LG huszonhárom új munkahelyet létesített Magyarországon.

A dél-koreai cég húsz évvel ezelőtt alapította itteni leányvállalatát, amely jelenleg 116 főt foglalkoztat. A budapesti részleg a márka képviseletét látja el, a termékeket viszonteladókon keresztül értékesíti. A magyarországi leánycég 2007 óta kilenc piacot (Magyarország, Horvátország, Szerbia, Albánia, Bosznia-Hercegovina, Macedónia, Montenegró, Koszovó, Bulgária) összefogó régióközpontként is működik.

„A magyarországi LG számára fontos, hogy az ügyfélszolgálatot a hazai leányvállalat irodájába tudtuk áthelyezni, így könnyebb lesz az itteni eladásokat követő terméktámogatás – emelte ki a központ áthelyezése kapcsán Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője. Hozzátette, a telefonos ügyfélszolgálat új munkatársai megkapták a munka ellátásához szükséges négyhetes képzést.

A huszonhárom új állásra kétnyelvű – a magyart és a régió egyik országának nyelvét beszélő – alkalmazottakat kerestek és találtak. Az előnyök közé sorolható még, hogy az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a call center dolgozói szükség esetén azonnali segítséget kapnak a javítószolgálat szakértőitől.

Az LG Electronics forgalma 2011-ben 54,3 ezer milliárd von volt, ami nagyjából 49 milliárd dollárnak felel meg.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.