Az LG Electronics (LG) a lengyel fővárosból Budapestre helyezte át régiós ügyfélszolgálatát. A dél-koreai cég szeptember elejétől tőlünk szolgálja ki öt ország – Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia – ügyfeleit. A lépéssel az LG huszonhárom új munkahelyet létesített Magyarországon.
A dél-koreai cég húsz évvel ezelőtt alapította itteni leányvállalatát, amely jelenleg 116 főt foglalkoztat. A budapesti részleg a márka képviseletét látja el, a termékeket viszonteladókon keresztül értékesíti. A magyarországi leánycég 2007 óta kilenc piacot (Magyarország, Horvátország, Szerbia, Albánia, Bosznia-Hercegovina, Macedónia, Montenegró, Koszovó, Bulgária) összefogó régióközpontként is működik.
„A magyarországi LG számára fontos, hogy az ügyfélszolgálatot a hazai leányvállalat irodájába tudtuk áthelyezni, így könnyebb lesz az itteni eladásokat követő terméktámogatás – emelte ki a központ áthelyezése kapcsán Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője. Hozzátette, a telefonos ügyfélszolgálat új munkatársai megkapták a munka ellátásához szükséges négyhetes képzést.
A huszonhárom új állásra kétnyelvű – a magyart és a régió egyik országának nyelvét beszélő – alkalmazottakat kerestek és találtak. Az előnyök közé sorolható még, hogy az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a call center dolgozói szükség esetén azonnali segítséget kapnak a javítószolgálat szakértőitől.
Az LG Electronics forgalma 2011-ben 54,3 ezer milliárd von volt, ami nagyjából 49 milliárd dollárnak felel meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.