Sikerrel rajtolt az Apple legújabb terméke: a társaság a debütálást követő hétvégén 3 millió iPaden adott túl, ami épp kétszer annyi, mint amennyi a táblagép legutóbbi szériájából az első napokban fogyott. A társaság 34 országban kezdte meg a negyedik generációs iPad, illetve az iPad Mini értékesítését, amelyek kezdeti sikere szakértők szerint azt jelzi, hogy a vállalatnak minden bizonnyal sikerül megőriznie globális vezető pozícióját a tablet-piacon. A cég részvényesei pozitívan fogadták az első eladási adatokat: a vállalat papírjai majd 2 százalékos erősödéssel indítottak a tőzsdén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.