BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az Invitel IP Center más dimenzióba helyezi az asztali telefonok világát

Az Invitel teljes egészében hazai fejlesztésű, új generációs megoldást dolgozott ki elsősorban a kis- és középvállalatok számára, amely az IP-technológiát alkalmazva átalakíthatja az „asztali” telefonokról alkotott képet. Az Invitel IP Center kiváltja a hagyományos telefonalközpontokat: beruházás nélkül, gyorsan jelentős költségcsökkentésre ad lehetőséget, miközben felhőből működve támogatja a távmunkát.

Európában és Magyarországon is rohamosan terjed a VoIP. A technológia népszerűségével és fejlődésével párhuzamosan napjainkban egyre inkább előtérbe kerülnek az IP-alapú hangszolgáltatások, miközben hasonló iramban terjednek a felhőalapú megoldások is. Az Invitel e kettőt ötvözte az Invitel IP Centerben.

Az Invitel hazai fejlesztésű, új generációs kommunikációs megoldása kiváltja a hagyományos telefonalközpontokat: beruházás nélkül, gyorsan és rugalmasan telepíthető, akár harmincszázalékos költségcsökkentésre ad lehetőséget, miközben a felhőből működve támogatja a távmunkát, és számos extra funkcióval bír. További előnye, hogy az egész hálózatot egyszerű és könnyen átlátható webes felületről tudjuk kezelni, amelyhez csupán egy internetkapcsolatra van szükség.

Van, akinek azért lehet előnyös az új megoldás, mert a kiépített alközpontjuk elöregedett, és csere előtt áll. Más cégeknek pedig azért, mert eddig nem volt pénzük saját telefonhálózatot létrehozni, de ezt most beruházás nélkül is megtehetik. Van, ahol pedig az extra funkciók számítanak. Az Invitel új generációs megoldásával saját igényeinkhez igazíthatjuk telekommunikációs rendszerünket. Bevezetéséhez nincs szükség telepítési és üzemeltetési szakértelemre, ezeket a szolgáltató, vagyis az Invitel vállalja magára. Az Invitel IP Center további funkcióinak köszönhetően nincs több elveszett hívás, néhány kattintással beállítható a hangüzenet, hívásátirányítás, és percek alatt létrehozhatók híváscsoportok még a területileg távol eső munkaállomások esetén is. Emellett fogadható és küldhető e-fax, így kevesebb papír, tintapatron fogy a cégnél.

Az Invitel IP Center támogatja a távmunkát is. A szolgáltatásán keresztül – asztali számítógéppel vagy notebookkal – bárhonnan, elérhető az irodai telefon, és a cég munkatársai annak díjszabásaival telefonálhatnak, legyenek bárhol az országban, akár otthon, vagy egy kávézóban.

„Az Invitel IP Centert elsősorban azoknak a vállatoknak fejlesztettük ki, melyek több telephellyel rendelkeznek, vagy már van kiépített alközpontjuk, de éppen csere előtt állnak, esetleg megtakarítani szeretnének. Emellett azoknak a cégeknek is előnyös megoldás lehet, ahol eddig nem volt pénz, vagy nem érte meg saját telefonhálózatot létrehozni. Új generációs megoldásunkkal ügyfeleink saját igényeikre szabhatják telekommunikációs rendszerüket, és beruházás nélkül használhatják az alközponti és kényelmi szolgáltatásokat” – mondta el Béres András, az Invitel vállalati szolgáltatásportfólió menedzsment vezetője.

A GRAPHISOFT magyarországi központja...

A GRAPHISOFT magyarországi központja az Invitel ügyfeleként az elsők között vezette be az IP Centert, így a GRAPHISOFT közel 250 dolgozója (290 melléken) használja az Invitel IP-alapú hangszolgáltatását. „A régi, ISDN-alapú telefonközpont IP Centerre váltásával nem csak egy, a legmodernebb technológián alapuló rendszer mellett döntöttünk, hanem egyidejűleg a belső erőforrások kímélése mellett, egy flexibilisen bővíthető, a GRAPHISOFT nemzetközi kommunikációs igényeinek megfelelő megoldást sikerült bevezetnünk” –  mondta el Sárdy Tibor, a vállalat informatikai igazgatója.


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.