BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Életre keltik az óriásplakátokat

A kereskedelemben, a médiában, vagy akár a tömegközlekedésben is hasznos segítséget jelenthetnek a DMS (Digital Media Signage) -rendszerek az ügyfelek információkkal történő ellátásában. A T-Systems által kínált megoldás lelke a felhőben van, a felhasználók ugyanakkor bárhonnan és bármikor elérhetik a saját kezelői felületüket.

Egyre inkább lokalizált és személyre szabott információra van szükségük a vállalatoknak a fogyasztókkal való kapcsolattartásban, annak érdekében, hogy hatékonyan tudják megszólítani a potenciális ügyfeleket, erre nyújtanak korszerű megoldást a távolról menedzselhető kijelzők. „A DMS (Digital Media Signage) rendszerek néhány éve jelentek meg először, és segítségükkel a korábbi módszereknél lényegesen költséghatékonyabban lehet eljuttatni hirdetéseket vagy bármilyen hasznos információt a fogyasztókhoz” – mondta el Fekete László, a T-Systems Magyarország Zrt. innovációs igazgatója.

A megoldás keretében egy központból akár több kontinensre is kiterjedő rendszert lehet működtetni, számos kijelzőt (display) frissíteni. Az intelligens display-ekben beépített ipari számítógépek találhatók, amelyekre egyszerűen rá lehet tölteni a megfelelő tartalmat. Sőt, akadnak már olyan megoldások is, ahol a kijelzőbe egy kamerát is beépítenek, így a megfelelő szoftverekkel kiegészítve rendkívül hasznos adatokkal szolgálhatnak arról, hogy az adott hirdetések vagy információk milyen korosztályú, vagy nemű fogyasztók érdeklődését keltették fel. A konstrukcióval már nálunk is lehet találkozni, a T-Systems a Magyar Telekom felújított T-Pontjaiban teleptett már ilyen rendszereket, de más cégek is kísérleteztek már ezzel a technológiával.

A társaság által kínált DMS rendszer lelke a felhőben van, fogalmaz Fekete László, a felhasználók ugyanakkor bárhol lehetnek a világon és bármikor elérhetik a saját kezelői felületüket. A T-Systems által létrehozott megoldás lehetőséget kínál arra, hogy virtuálisan újabb és újabb rétegeket hozzanak létre, vagyis további cégek rendszerei is bekerülhetnek egy központba. „Könnyen belátható, ha mindenki külön, saját maga alakít ki egy ilyen megoldást, az nem igazán gazdaságos, ha azonban egy központi rendszerből több vállalkozást szolgálnak ki, akkor jelentős megtakarítást lehet elérni” – mutatott rá a konstrukció egyik előnyére Fekete László. Sőt, a szakember szerint a vállalat megoldását választók akár új módszereket is találhatnak a keletkező adatmennyiség egymással történő megosztására, és így még jobb, intenzívebb hasznosítására.

A T-Systems a világ egyik legjobb szoftverét, illetve számos gyártó sokféle kijelzőjét kínálja a DMS-hez, ráadásul lehetőség van arra is, hogy a vállalkozások kezdő beruházás nélkül élhessenek a modern megoldás előnyeivel. A cég ugyanis havidíjas konstrukciót is kidolgozott, persze ha egy cég saját kijelzőket szeretne, azt meg kell finanszíroznia – tette hozzá Fekete László. A rendszer tulajdonosa vagy bérlője akár bérbe is tudja adni a saját felületeit másoknak, s ezzel bevételhez is juthat, így például médiaügynökségek számára is érdekes megoldást jelenthet. Mivel a rendszer teljesen automatizált és központilag vezérelhető, amikor nincs rá szükség, ki lehet kapcsolni egyes elemeit, így energiát lehet megtakarítani.

A szakember elmondása szerint a T-Systems által kínált megoldás általában minden olyan vállalkozás számára kiváló eszköz lehet, amely ügyfelekkel foglalkozik és különböző információkat szeretne eljuttatni hozzájuk, ráadásul célzott módon. Így többek között kereskedelemben érdekelt társaságok, médiacégek, de akár repterek is hatékonyan alkalmazhatják ezt a megoldást. Nemzetközi szinten arra is van példa, hogy taxivállalat vette igénybe ezt a lehetőséget, sőt már a tömegközlekedésben is lehet találkozni ilyen információs rendszerrel.

Új élmény az ügyfeleknek

A T-Systems által kínált DMS-rendszerbe kapcsolt kijelzőkön képek, filmek, színes üzenetek váltakozhatnak, s mindezt könnyen megszerkesztheti akár magának is a marketingmenedzser, vagy válogathat az előre elkészített professzionális sablonokból. Sőt, kiegészítő eszközökkel interaktívvá is tehető az élmény, a rendszer képes lehet felismeri az ügyfelet, figyelembe venni, hogy éppen mit csinál, és az egyéni igényekhez alkalmazkodva szórakoztatja addig, amíg várakoznia kell valamire, vagy akár ki is szolgálja az ügyfelet. A DMS rendszerben integrált képernyőket sokféle módon lehet elrendezni, akár az is megvalósítható, hogy egy egész falat beborítanak velük, mégis egyetlen megjelenítőként kezelhetők.


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.