Az első kilenc hónapot vizsgálva is látványos növekedést produkált a webáruház, a közel 48,9 milliárd dolláros forgalom 22 százalékkal volt több, mint 2012 hasonló időszakában. A nyereséget vizsgálva még kedvezőbb a helyzet, ugyanis míg a múlt év első kilenc hónapjában 137 millió dolláros veszteséggel működött a társaság, addig az idén ebben az időszakban 34 millió dolláros profitot sikerült elérni.
Az elemzők szerint ugyanakkor a bevétel gyors növelésével járó beruházások – a raktárak méretének bővítése, alkalmazottak felvétele –, és az ingyenes kiszállításhoz szükséges vásárlás alsó értékének csökkentése a kiélezett verseny miatt kérdésessé teszi, hogy mikor működhet stabilan nyereségesen a cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.