Az első kilenc hónapot vizsgálva is a vállalat 5,3 milliárd dolláros bevétel mellett 1,4 milliárd dolláros profitot ért el. Ez a forgalomban 50 százalékos, míg az adózott eredményben közel 60 százalékos fejlődést jelent 2012 első három negyedévével összevetve.
A kedvező hírek hatására a zárást követő kereskedés során kilőtt a Facebook árfolyama, 15 százalék fölötti erősödést követően már 56 dollár felett járt – a tavaly májusi tőzsdére lépéskor 38 dollár volt a nyitóár –, azonban ezt követően a menedzsment mobil hirdetéseket érintő bejelentése hatására 50 dolláros szintre gyengült. Míg a felhasználóknak jó hír, hogy a tervekben nem szerepel a mobil reklámok mennyiségének növelése, a befektetők a jelek szerint aggályosnak érzik a döntést, mivel az veszélyeztetheti a további gyors növekedést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.