BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az IBM Verse újragondolja a céges levelezést

Forradalmi változást hoz az új közösségi levelezőszolgáltatás: intelligens asszisztensként a munkák és kapcsolatok fontossága szerint rendszerezi és rangsorolja a felhasználók leveleit. A megoldás később Watson szolgáltatásaival is bővülhet.

Az IBM új, freemium konstrukcióban elérhető közösségi együttműködési megoldásával alakítja át a vállalati levelezést. A munkavállalók beépített analitika segítségével rangsorolhatják kritikus feladataikat, gyorsan megtalálhatják a személyeket és információkat, amelyekre éppen szükségük van, és hatékonyabban végezhetik el munkájukat. Az IBM Verse a vállalat 100 millió dolláros tervezési innovációs befektetésének gyümölcse, amely a felhő-, elemzési, közösségi és biztonsági platformok ötvözésével alaposan átformálja a munkavégzés jövőjét.

Az elmúlt 30 évben a vállalati levelezés jelentősen megnövelte a munkaerő hatékonyságát, de közben a szervezeti működés egyik legnagyobb tehertételévé is vált. Elemzők becslése szerint naponta 108 milliárd munkahelyi e-mail kel útra, és a beérkező e-mailek egy átlagos vállalati dolgozónak óránként 36-szor vonják el a figyelmét. Tetézi a problémát, hogy a becslések szerint e mennyiségnek csupán 14 százaléka igazán fontos. Napjainkban, amikor minden szervezet a hatékonyság, a közösségi munka és az együttműködés fokozására törekszik, az e-mailben zajló kommunikáció még mindig messze megelőzi a közösségi együttműködés más formáit. Az IDC elemzése szerint az e-mail továbbra is a legelterjedtebb eszköz a közös munkában. Előrejelzésük szerint a vállalati e-mail szolgáltatások árbevétele 2017-re eléri a 4,7 milliárd dollárt.

Az IBM Verse most egyetlen együttműködési környezetben integrálja a munkavállalók mindennapi érintkezésének formáit – az e-mailt, a találkozókat, a naptárakat, a fájlmegosztást, a csevegést, a közösségi oldalakon közzétett állapotfrissítéseket, a videochatet és egyebeket. Ez az első olyan üzenetkezelő rendszer, amely irányított keresést kínál, lehetővé téve, hogy a felhasználók az üzenet mappákban található tartalomtípusok közül pontosan a szükséges információkat találhassák meg.

A megoldás beépített elemzési funkciója révén olyan intelligens áttekintő nézetet ad, amelyen mindig a felhasználó aznapi legfontosabb tevékenységei láthatók. Az IBM Verse a használat során megtanulja a dolgozók egyéni preferenciáit és prioritásait, így azonnal kontextusba tudja helyezni a megtekintett projekteket, valamint képes megjeleníteni az azokon együttműködő személyeket és csoportokat. Ezzel az IBM szembemegy más ingyenes levelezőszolgáltatások vállalati szempontjából kifejezetten előnytelen gyakorlatával, amely szerint a felhasználók beérkező leveleiben található adatokat a reklámok hatékonyságának növelésére, vagy más bevételszerzési célokra használják. 

Az új terméket az IBM austini tervezőstúdiójában több mint 50 ügyfél és partner bevonásával fejlesztették, nagyon odafigyelve az üzleti felhasználók visszajelzéseire a legkülönbözőbb iparágakból – a munkában könyvelők és értékesítési vezetők, marketingszakemberek és szoftvermérnökök is részt vettek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.