Az IBM új, freemium konstrukcióban elérhető közösségi együttműködési megoldásával alakítja át a vállalati levelezést. A munkavállalók beépített analitika segítségével rangsorolhatják kritikus feladataikat, gyorsan megtalálhatják a személyeket és információkat, amelyekre éppen szükségük van, és hatékonyabban végezhetik el munkájukat. Az IBM Verse a vállalat 100 millió dolláros tervezési innovációs befektetésének gyümölcse, amely a felhő-, elemzési, közösségi és biztonsági platformok ötvözésével alaposan átformálja a munkavégzés jövőjét.
Az elmúlt 30 évben a vállalati levelezés jelentősen megnövelte a munkaerő hatékonyságát, de közben a szervezeti működés egyik legnagyobb tehertételévé is vált. Elemzők becslése szerint naponta 108 milliárd munkahelyi e-mail kel útra, és a beérkező e-mailek egy átlagos vállalati dolgozónak óránként 36-szor vonják el a figyelmét. Tetézi a problémát, hogy a becslések szerint e mennyiségnek csupán 14 százaléka igazán fontos. Napjainkban, amikor minden szervezet a hatékonyság, a közösségi munka és az együttműködés fokozására törekszik, az e-mailben zajló kommunikáció még mindig messze megelőzi a közösségi együttműködés más formáit. Az IDC elemzése szerint az e-mail továbbra is a legelterjedtebb eszköz a közös munkában. Előrejelzésük szerint a vállalati e-mail szolgáltatások árbevétele 2017-re eléri a 4,7 milliárd dollárt.
Az IBM Verse most egyetlen együttműködési környezetben integrálja a munkavállalók mindennapi érintkezésének formáit – az e-mailt, a találkozókat, a naptárakat, a fájlmegosztást, a csevegést, a közösségi oldalakon közzétett állapotfrissítéseket, a videochatet és egyebeket. Ez az első olyan üzenetkezelő rendszer, amely irányított keresést kínál, lehetővé téve, hogy a felhasználók az üzenet mappákban található tartalomtípusok közül pontosan a szükséges információkat találhassák meg.
A megoldás beépített elemzési funkciója révén olyan intelligens áttekintő nézetet ad, amelyen mindig a felhasználó aznapi legfontosabb tevékenységei láthatók. Az IBM Verse a használat során megtanulja a dolgozók egyéni preferenciáit és prioritásait, így azonnal kontextusba tudja helyezni a megtekintett projekteket, valamint képes megjeleníteni az azokon együttműködő személyeket és csoportokat. Ezzel az IBM szembemegy más ingyenes levelezőszolgáltatások vállalati szempontjából kifejezetten előnytelen gyakorlatával, amely szerint a felhasználók beérkező leveleiben található adatokat a reklámok hatékonyságának növelésére, vagy más bevételszerzési célokra használják.
Az új terméket az IBM austini tervezőstúdiójában több mint 50 ügyfél és partner bevonásával fejlesztették, nagyon odafigyelve az üzleti felhasználók visszajelzéseire a legkülönbözőbb iparágakból – a munkában könyvelők és értékesítési vezetők, marketingszakemberek és szoftvermérnökök is részt vettek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.