Közleményében elismerte a Business Telekom Nyrt., hogy saját likviditási problémái miatt akadozott szerdán a szolgáltatása, konkrétan azonban most sem írta le, csak utalt rá, hogy nem fizette ki az áramszolgáltatóját.
A közlemény kiadására az MNB, mint a társaság felettes hatósága kötelezte. A közleményben a BTel leírja, hogy szolgáltatása 2014. november 11-én 19:00 órától szünetelt a központi kiszolgálást biztosító rendszerek áramellátási problémája miatt. A szerverek védelme és a károk elkerülésére a társaság ütemezetten leállította a rendszert arra az időre, amíg a probléma el nem hárult, vagyis másnap 17.00 óráig. Ekkortól a társaság teljes országos hálózata, valamint szolgáltatásai ismét elérhetővé váltak, és minden ügyfél számára problémamentesen működnek. A 22 órás leállás alatt szünetelt az ügyfélszolgálat, a központi levelezés és telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége is.
Az esetet az BTel azzal magyarázta, hogy az elmúlt időszakban jelentkezett likviditási problémái miatt a szállítói, partneri kapcsolatai több ponton kárt szenvedtek. Bár az 2014. október 31-i alaptőke-emeléssel stabilizálódott a pénzügyi helyzete, de újra kellett tárgyalnia például a kiszolgálást érintő szerződést is. Módosult a pénzügyi teljesítés átfutási ideje, amit a társaság „a lehetőségeihez mérten gyorsan és hatékonyan kezelte le.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.