BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A turisztikai óriás REWE Group tagja a Kartago Tours

A magyar piacon 17 éves múltra visszatekintő Kartago Tours a tavalyi évben csatlakozott a kölni székhelyű német REWE Group-hoz, Németország második legnagyobb idegenforgalmi vállalkozásához.

A csoport nemcsak a turizmus nagyágyúja Európában, márkáit jól ismerik az Európában megforduló magyar üzletemberek is: a BILLA, a BIPA, MERKUR és a MEINL kiskereskedelmi láncok neve ismerősen cseng itthon is. A REWE Group a kereskedelmi és turisztikai szektor egyik piacvezető cége Európában és Németországban, 323. 000 fő alkalmazottal és 15.700 üzlettel működik. A 2011-es pénzügyi évben a vállalat forgalma meghaladta a 48 milliárd eurót.

Érdekességek a REWE Group történetéből

1927. Megkezdi működését, a REWE név a német Revisionsverband der Westkauf-Genossenschaften szóból származik, vagyis a Nyugati Felvásárlók Szövetkezetének Audit Szövetsége.

1996. Felvásárolja a BILLA szupermarketeket, a MERKUR élelmiszer-áruházakat, a Mondo diszkont áruházakat, és a BIPA drogériákat, ausztriai piacvezető pozícióját megerősítve pedig 162 Meinl üzletet.

2010. A REWE csoport és hozzátartozó DERTOUR elnyeri  a „Top munkaadó Németországban” díjat.

2011  óta az  FC Köln fő támogatója.

2012. Megszerzi a Kartago Toursot is tulajdonló Exim Holding többségi tulajdonát, erősítve ezzel Közép-európai turisztikai piaci pozícióját.

Megbízhatóság = nyugalom

Az itthon jó árai miatt eddig is népszerű Kartago Tours imázsa tovább erősödött a Magyarországon a német cégek iránti tradícionális bizalomnak köszönhetően. - Fontos a jó ár, de még ennél is lényegesebb a nyugalom: akkor fizetem be az utat, ha biztos vagyok abban, hogy az utazási iroda haza is hozza a családomat a boldog nyaralást követően. Tetszenek a Kartago árai, és a REWE tulajdonosi háttér számomra extra garancia, így most fizettünk be egy nyári szicíliai utat –  nyilatkozik egy magyar üzletember.

Új desztinációk

Részben a tulajdonosi háttér változásának köszönhetően a klasszikus desztinációk mellett új úticélok is megjelentek. –  A legújabb sláger jelenleg Portugália. Egyre több magyar cégvezető és vállalkozó kedveli a különleges borokat, ha még a halkülönlegességek is érdeklik, akkor szinte biztos, hogy ez az ország „bejön” nekik. Ide utazva tobzódhatnak a gourmet tengeri „herkentyűkben” és megízlelhetik a zöldbort, vagy az akár 50 éves, méltán híres portóit. Algarve vízi sport  és golf paradicsom, homokos tengerpartja, a türkizkék tenger festői szépségű öbleivel, bizarr sziklaformáival és barlang  labirintusaival, pálmafákkal övezett exkluzív szállodáival  lenyűgözik  a legkényesebb ízlésű magyar turistákat is – meséli a Kartago Tours egyik irodájának munkatársa.

Nyaralás, történelem, élvezet - az üzleti élet kedvencei

Kedvelt célpont Jordánia és Izrael. A körutazás során az évezredes történelem atmoszférája, a kulturális és vallási szent helyek: a biblikus Siratófal, Jeruzsálem kincsei, a betlehemi Születés temploma és a Jordán folyó  hangulata mindenkit megérintenek. Petra gyönyörű ókori sziklavárosa és egy Holt-tengeri mártózás semmi máshoz nem hasonlítható élmény!
Érintetlen természeti szépségeket, kulináris kényeztetést, utánozhatatlan görög vendégszeretet élvezhetünk Krétán, Rodoszon, vagy Zakynthos aranyhomokos partjain.

Szinte máris kedvünk támadt, hogy végre a nap sugarai kényeztessék a munkahelyi stresszben és a márciusi télben elcsigázott testünket – lelkünket. Ha most választ, a Kartago Tours speciális first minute akciójában több kedvezményt is talál!

Itt megnézheti, hogyan  utazhat gyermeke szinten ingyen!

Irány a 2013-as  nyár és pihenés!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.