2013. április 9-10-én ismét összegyűlnek Tapolcán a médiavállalkozások, a médiaügynökségek, a kutatócégek és a márkatulajdonosi oldal vezető szakemberei. A Médiapiac Konferenciára és immár második alkalommal sorra kerülő kísérőrendezvényére, a Kutatás Konferenciára csaknem 400 főt várnak a szervezők.
"Tavalyi, az Integráció kora mottóval megrendezett konferenciánk előadói kimondták: az álmodozások kora lejárt. Egyre többen gondolják úgy, hogy a 2013-as év forradalmi változásokat hozhat a médiapiacon. Az idei Médiapiac Konferenciának ezért választottuk a <<Rendszerváltás a médiában>> mottót. Konferenciánk iránt évről-évre nő az érdeklődés, így idén csaknem 400 főt várunk Tapolcára. Nem a létszám ugyanakkor a fő szempont: célunk, hogy valóban hasznos tartalmakat és színvonalas szakmai fórumot kínáljunk a leglényegesebb piaci kérdések megvitatására” – mondta el Dr. Szakács László, a Médiapiac.com márkát jegyző Grabowski Kiadó ügyvezető igazgatója.
Külön öröm, hogy a Magyar Reklámszövetség 2012 után ismét a Médiapiac Konferencián mutatja be a friss net-net reklámköltési adatokat. Emellett a két nap során a közönség megismerkedhet a médiapiac vezetőinek jövőképével, a legfrissebb közönségmérési, médiakutatási kérdésekkel. Az első nap két szekciója a reklámpiac és a terjesztés friss trendjeivel foglalkozik, míg a második napon a prémium tartalmak és az FMCG márkatulajdonosok kerülnek a középpontba.
A látogatók mindkét napon színvonalas kísérőprogramon vehetnek részt: a Szinapszissal társszervezésben immár másodszor valósul meg a Kutatás Konferencia, amely ezúttal az ügyfélközpontú kutatást tűzi zászlajára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.