BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Közel 400 látogatót vár a Médiapiac és Kutatás Konferencia

2013. április 9-10-én negyedik alkalommal rendezi meg a Médiapiac Konferenciát a Médiapiac.com, amely a Kutatás Konferencia révén ismét izgalmas kísérőeseményt kínál a szakmabelieknek. A tapolcai Hotel Pelionba idén közel 400 résztvevőt várnak a szervezők.

2013. április 9-10-én ismét összegyűlnek Tapolcán a médiavállalkozások, a médiaügynökségek, a kutatócégek és a márkatulajdonosi oldal vezető szakemberei. A Médiapiac Konferenciára és immár második alkalommal sorra kerülő  kísérőrendezvényére, a Kutatás Konferenciára csaknem 400 főt várnak a szervezők.
 
"Tavalyi, az Integráció kora mottóval megrendezett konferenciánk előadói kimondták: az álmodozások kora lejárt. Egyre többen gondolják úgy, hogy a 2013-as év forradalmi változásokat hozhat a médiapiacon. Az idei Médiapiac Konferenciának ezért választottuk a <<Rendszerváltás a médiában>> mottót. Konferenciánk iránt évről-évre nő az érdeklődés, így idén csaknem 400 főt várunk Tapolcára. Nem a létszám ugyanakkor a fő szempont: célunk, hogy valóban hasznos tartalmakat és színvonalas szakmai fórumot kínáljunk a leglényegesebb piaci kérdések megvitatására” – mondta el Dr. Szakács László, a Médiapiac.com márkát jegyző Grabowski Kiadó ügyvezető igazgatója.
 
Külön öröm, hogy a Magyar Reklámszövetség 2012 után ismét a Médiapiac Konferencián mutatja be a friss net-net reklámköltési adatokat. Emellett a két nap során a közönség megismerkedhet a médiapiac vezetőinek jövőképével, a legfrissebb közönségmérési, médiakutatási kérdésekkel. Az első nap két szekciója a reklámpiac és a terjesztés friss trendjeivel foglalkozik, míg a második napon a prémium tartalmak és az FMCG márkatulajdonosok kerülnek a középpontba.
 
A látogatók mindkét napon színvonalas kísérőprogramon vehetnek részt: a Szinapszissal társszervezésben immár másodszor valósul meg a Kutatás Konferencia, amely ezúttal az ügyfélközpontú kutatást tűzi zászlajára.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.