Töretlen a sikere a TV2 Csoport csatornáinak, hiszen júliusban ismét mindhárom kiemelt célcsoportban (4+, 18-59, 18-49) a teljes napot vizsgálva maga mögé utasította konkurenseit. A TV2 Csoport kábelcsatornái együttes közönségarányukkal mindhárom említett célcsoportban a főműsoridő (18-23h) tekintetében is nyerni tudtak.
A TV2 a teljes lakosság körében egész napra vonatkozó SHR% alapján szintén vezető pozíciót tudhat magáénak. A csatorna új infotainment műsora, a Tények Plusz a július 29-i, debütáló adásával a hónap legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében. A műsor 1 percre jutó átlagos nézőszáma 795 ezer fő volt, s az idősávjában tévét nézők több mint egynegyedét, 27,6 százalékát ültette a képernyők elé (AMR szerinti rangsor, Live adatok alapján, az összes csatornára vonatkozóan). A premier adás a teljes lakosság mellett a 18-49-es célcsoportban is nyerni tudott a műsor idősávjában (mind egy percre jutó átlagos nézőszám, mind elérés tekintetében).
A Tények és a Mokka is jól teljesített júliusban. A TV2 hírműsora a 31 estéből 27-et megnyert (AMR és SHR szerint) a teljes lakosság körében. A Mokka a teljes lakosság és a 18-59 évesek körében is mind a 23 hétköznap reggelt megnyerte a konkurens nagy kereskedelmi csatorna reggeli műsorával szemben (AMR, SHR és RCH szerint egyaránt).
A TV2-n délutáni órákban futó Madárka c. török sorozat júliusban a teljes lakosság körében mind a 27 adásával nyerni tudott a konkurens nagy kereskedelmi csatorna azonos idősávjában sugárzott műsorával szemben, egy főre jutó átlagos nézettség és közönségarány tekintetében is.
A TV2 Csoport kábelcsatornái közül az Izaura TV a teljes lakosság körében főműsoridőben idei legmagasabb havi közönségarányát produkálta 2,4 százalékos SHR%-rel. Emellett a Prime is remekül teljesített júliusban: a 18-59 éves korcsoportban az egész napra vonatkozó 3,1 százalékos közönségaránya a csatorna idei eddigi legjobb eredménye havi viszonylatban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.