A TV2 csoport jelentős előnnyel zárta a szeptembert: 24,6 százalékos közönségarányt ért el, míg az RTL Magyarországra 22,1 százalék jutott a 18–59 éves lakosság körében. A TV2 csoport kábelportfóliójára együtt 15,6 százalékos közönségarány jutott, vagyis a csoport ebből a szempontból is fölénnyel zárta a hónapot az RTL Magyarország kábelcsatornáinak 13 százalékos mutatójával összevetve az említett korosztályban, az egész napra vonatkozó Live + As Live adatok alapján.
Szeptemberben a TV2 is igen jó hónapot zárt, elérve az idei eddigi legmagasabb, 9 százalékos közönségarányát a 18–59 éves korosztályban. A kimagasló eredményhez nagyban hozzájárultak az ősszel újonnan indult, saját gyártású műsorok: a Sztárban Sztár leszek!, az Ázsia Expressz 2., a Kapd el, ha tudsz!, továbbá a már jól ismert infotainment műsorok: a Tények és a Tények Plusz.
A vasárnap esték szeptemberben rendre a Sztárban Sztár leszek! adásainak kiugró győzelmével zárultak: egy-egy adása átlagosan 912 ezer nézőt ért el a 18–59 éves korosztályban, a közönségaránya pedig átlagosan csaknem 7 százalékponttal volt magasabb (20,3 százalék SHR) az eddigi öt adásával, mint a konkurens kereskedelmi csatorna azonos idősávban futó programjai (Híradó, Házasodna a gazda, Jófiúk a Sztárban Sztár leszek! idősávjában: 13,4 százalék SHR, szeptember öt vasárnapjának átlaga alapján, 18–59, Live + As Live adat).
A Sztárban Sztár leszek! …a javából szombat esti adásai is jól szerepeltek, közönségarány alapján mind a négy szombaton nyerték a saját idősávjukat a konkurenssel szemben a 18–59 évesek körében. (A műsor idősávjának átlaga a négy szombat alapján: 12,5 százalék SHR, az RTL Klub azonos idősávja: 10,7 százalék SHR.)
A vasárnap esték sikeréhez az Ázsia Expressz 2. különkiadásai is nagyban hozzájárultak, hiszen a heti versenyt összefoglaló epizódok közönségarány és az egy percre jutó átlagos nézőszám (AMR) szempontjából is magasan felülmúlták a vele szemben futó Jófiúk és Love Island műsorokat a 18–59 éves korosztályban a hónap mind az öt vasárnapján (Ázsia Expressz 2. vasárnapi különkiadásainak átlaga: AMR: 284 040 fő, 13 százalék SHR; RTL Klub azonos idősávja: AMR: 227 994 fő, 10,4 százalék SHR).
A Mozi+ továbbra is őrzi előkelő helyét a kábelcsatornák rangsorában a második legnézettebb magyar nyelvű filmcsatornaként. A szeptemberi főszezont a Mozi+ is kiemelkedően zárta az erős versenyben: főműsoridőben 4,2 százalékos közönségarányával az idei második legmagasabb havi eredményét érte el a januári 4,4 százalékos SHR-százaléka után. A főműsoridőben sugárzott filmjei közül a Halálos iramban 7. epizódja 8,6 százalékos, a Jurassic World pedig 7,2 százalékos, azaz kiemelkedő közönségarányt ért el a vizsgált korcsoportban.
Szintén sikerrel futnak a Moziverzumon szerda este 9 óra után a Para Szerda horrorklasszikusai, amelyek közül a Sikoly 4. szeptember 25-én 2,5 százalékos, a Fűrész 5. szeptember 4-én 1,8 százalékos közönségarányt ért el.
A TV2 csoport sportcsatornáin a nagy futballbajnokságok élő közvetítései is kiemelkedő sikereket hoztak. A Spíler2 TV-n a hónap legnézettebb sportműsora a Bajnokok Ligája szeptember 18-án este főműsoridőben élőben sugárzott Paris Saint-Germain – Real Madrid mérkőzése volt (4,3 százalék SHR), amelyet a spanyol bajnokság, a LaLiga szeptember 28-i, esti Atlético de Madrid – Real Madrid élő közvetítése követett (3,6 százalék SHR). A Spíler1 TV legnézettebb szeptemberi sportműsora az angol bajnokság, a Premier League szeptember 30-i Manchester United – Arsenal mérkőzése volt (3,0 százalék SHR), amelyet szintén élőben láthattak a nézők.
A TV2 csoport digitális területen is sikeres hónapot zárt: szeptember 1–30. között a valós felhasználói (RU) adatok alapján 23 napon volt piacvezető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.