Kínában mind több helyen ismerik fel a blogolás jelentőségét az üzleti életben. A legaktívabbak a nemzetközi vállalatok, így például a Louis Vuitton, a Nike, a Gucci vagy a Starbucks. Ezek naponta akár többször is üzennek vásárlóiknak és híveiknek. Úgy gondolják, az oldott stílus, a gyors tájékoztatás és a fogyasztóknak szóló visszajelzések a blogok közvetlen stílusában hatásos marketingeszköz lehet.
Az elmúlt évek során a mindennapi élet fontos elemévé vált Kínában a mikroblogolás. Az elmúlt év végén az összes internetező csaknem fele, 250 millió fő volt aktív a közösségi média ezen platformjain, számuk 2010 decemberéhez képest több mint négyszeresére nőtt.
Így a már említett üzletekben a feladat mára egész embert kívánó pozícióvá nőtte ki magát. Az ő feladatuk lett a fogyasztók megszólítása, az akciók és kedvezmények promotálása, újdonságok és a céggel kapcsolatos hírek bejelentése, valamint a szöveges posztok mellett a multimédiás tartalom – képekkel, albumokkal, videókkal – megosztása is. A szakértők úgy látják, hogy a mikroblogok kiemelkedő jelentőséggel rendelkeznek a vásárlók érdeklődésének fenntartásában, és megfelelő stratégiával új fogyasztók megnyerésére is kiváló teret biztosítanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.