Az emelkedő nyilas kompozíció kidolgozására, bevezetésére, és a médiában való futtatására tavaly bruttó 792 278 080 forintot költött a kormány - írja az Index. A „Magyarország jobban teljesít” kampány arculatát az év elején átvette a Fidesz is. A pártban az Indexnek először azt mondták, hogy ingyen kapták meg a használati jogot, majd később azt, hogy 200 ezer forintot fizettek a levédett szellemi terméknek minősülő képi elemekért.
A Fidesz azóta is használja a jobban teljesítős szlogent nyíllal együtt. Ehhez már a 200 ezer forintos minimális jogdíj kifizetésére sem volt szükség a portál szerint.
A nyílmotívum a választás előtt végül az uniós pénzekkel is összekapcsolódott. A két egymásra épülő kormánykampány után a Széchenyi 2020 is hasonló imidzset kapott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.