A Mabisz-hoz forduló ügyfelek döntő többsége a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással (kgfb) kapcsolatban szeretne informálódni. Az idei első féléves adatokból kiderül, hogy a szervezet ügyfélszolgálatához érkező megkeresések jelentős része - hozzávetőlegesen 63 százaléka - nem konkrét, a biztosítókat, illetve a szervezetet érintő kérdés. A magyar gépjármű tulajdonosok egyre több esetben fordulnak a szervezethez, ha felvilágosítást szeretnének, esetleg biztosításaikkal kapcsolatos kérdéseik vannak.
2012 első hat hónapjában elsősorban a nemzetközi károkkal, a fedezetlenségi díjjal, valamint a bónus-malus (kármentes vezetés-károkozás) besorolásokkal kapcsolatosan érdeklődtek az ügyfelek. Ezen kívül a leggyakrabban az állománykezeléssel, illetve a kárrendezéssel kapcsolatos kérdések érkeznek.
Az elmúlt bő másfél évben legtöbben a biztosítatlan gépjárművek, illetve az ismeretlen károkozók által okozott károkkal kapcsolatosan tájékozódtak a Mabisz-nál (arányuk 43 százalékot tett ki), ezt a fedezetlenségi díjjal, illetve a bónus-malus besorolással kapcsolatos kérdések követték, 23 százalékos részesedéssel. 2012 elején viszont - írja a közlemény - egyértelműen látszott a közelmúltban indult Központi Kártörténeti Nyilvántartó Rendszerrel (KKNYR) kapcsolatos problémák erős dominanciája.
A Mabisz ügyfélszolgálatának legfontosabb célja, hogy a hazai ügyfelek minél tájékozottabbak legyenek biztosítási kérdésekben, minél gyorsabban és minél pontosabb információhoz tudjanak hozzáutni biztosítási szerződésükkel kapcsolatban - hangsúlyozta a szervezet. Ennek jegyében készült és indult el a közelmúltban a szövetség új Facebook oldala is - áll a szervezet közleményében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.