BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mabisz már a Facebook-on is

Indulása óta közel 40 ezren, az idei első félévben összesen 9700-an fordultak a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) ügyfélszolgálatához - közölte tegnap lapunkkal a szervezet.

A Mabisz-hoz forduló ügyfelek döntő többsége a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással (kgfb) kapcsolatban szeretne informálódni. Az idei első féléves adatokból kiderül, hogy a szervezet ügyfélszolgálatához érkező megkeresések jelentős része - hozzávetőlegesen 63 százaléka - nem konkrét, a biztosítókat, illetve a szervezetet érintő kérdés. A magyar gépjármű tulajdonosok egyre több esetben fordulnak a szervezethez, ha felvilágosítást szeretnének, esetleg biztosításaikkal kapcsolatos kérdéseik vannak.


2012 első hat hónapjában elsősorban a nemzetközi károkkal, a fedezetlenségi díjjal, valamint a bónus-malus (kármentes vezetés-károkozás) besorolásokkal kapcsolatosan érdeklődtek az ügyfelek. Ezen kívül a leggyakrabban az állománykezeléssel, illetve a kárrendezéssel kapcsolatos kérdések érkeznek.


Az elmúlt bő másfél évben legtöbben a biztosítatlan gépjárművek, illetve az ismeretlen károkozók által okozott károkkal kapcsolatosan tájékozódtak a Mabisz-nál (arányuk 43 százalékot tett ki), ezt a fedezetlenségi díjjal, illetve a bónus-malus besorolással kapcsolatos kérdések követték, 23 százalékos részesedéssel. 2012 elején viszont - írja a közlemény - egyértelműen látszott a közelmúltban indult Központi Kártörténeti Nyilvántartó Rendszerrel (KKNYR) kapcsolatos problémák erős dominanciája.


A Mabisz ügyfélszolgálatának legfontosabb célja, hogy a hazai ügyfelek minél tájékozottabbak legyenek biztosítási kérdésekben, minél gyorsabban és minél pontosabb információhoz tudjanak hozzáutni biztosítási szerződésükkel kapcsolatban - hangsúlyozta a szervezet. Ennek jegyében készült és indult el a közelmúltban a szövetség új Facebook oldala is - áll a szervezet közleményében.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.