Több mint 50 százalékkal több viselhető okoseszközt szállított le világszerte a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest, amely nemcsak a vállalat, hanem a teljes globális piaci szegmens történetének legnagyobb növekedése is. Közleményük szerint az IDC jelentésében az szerepel, hogy 2020 utolsó negyedévében a közép-kelet-európai, balti és skandináv régióban a Huawei az okosórák piacának élére ugrott.
Mint írták, a vállalat Magyarországon a viselhető okoseszközök piacán megduplázta, a vezeték nélküli fülhallgatók területén pedig megháromszorozta eladásait a tavalyi év egészét tekintve.
A vállalat tavaly 43,5 millió viselhető okoseszközt értékesített, ami 50,7 százalékkal több az előző évinél.
A közép-kelet-európai, balti és skandináv régióban 2020 negyedik negyedévében a Huawei 22 százalékos részesedéssel átvette a vezetést az okoskarkötők és okosórák piacán. A vállalat Magyarországon is kiválóan teljesített tavaly ebben a szegmensben:
A vállalat sikerei többek között annak is köszönhetőek, hogy nemrégiben nyitották meg a Huawei Health Lab-ot, amely egyfelől teszteli és ellenőrzi az intelligens viselhető eszközöket, másrészt egy professzionális sportegészségügyi elemző és kísérleti részleget is működtet. A K+F laborban a Huawei intelligens viselhető eszközeit 25 különböző terheléses tesztnek vetik alá, és csak a mindegyik tesztet sikeresen teljesítő eszközök kerülnek a piacra. Ennek is köszönhető, hogy a vállalat viselhető okoseszközei az elmúlt évben több elismerést is begyűjtöttek technológiai szaklapoktól a tervezés, a fitnesz szoftverek és a különböző egészségfigyelő technológiák (például véroxigénszint mérés, alvásfigyelés) terén elért fejlődésükért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.