Manapság egyre több vállalat életében felmerül a kérdés: érdemes-e szponzorációra egy fillért is áldozni, van-e, lehet-e kézzel fogható eredménye az ilyen célra elköltött összegeknek? A „módszer” létjogosultságát és hatékonyságát kérdőjelezi meg, hogy sokan úri huncutságnak, vezetői hobbinak tartják a támogatandó személyek, intézmények és mások kiválasztását.
A téma neves szakértői a Szponzorációs Symposiumon a kételyek eloszlatását tűzték ki célul: a hatékony szponzorációs gyakorlat bemutatásával arra keresnek választ, kinek érdemes a marketing mixbe a szponzorációs tételt is bevenni, milyen területre és mennyit szánjunk, valamint mire figyeljünk, hogy az általunk elköltött összeg jó befektetésnek bizonyuljon.
A konferencia - amelyen a többi között z MKB Bank, a T-Home és T-Mobile, a Vodafone munkatársai tartanak előadásokat - elsősorban a kommunikációs és marketing szakma munkatársainak, a kulturális- és sportéletben részt vevő szereplőknek, valamint a közép- és nagyvállalatok vezetőinek jelent alkalmat, hogy bővítsék szakmai ismereteiket. Emellett kapcsolatépítésre is lehetőséget kínál a rendezvény. A szervezők azonban a képzőművészet, fesztivál, zene, film, sport témák iránt érdeklődő szélesebb közönségre is számítanak.
A budapesti Gerbeaud Házban október 7-8-án megrendezendő Szponzorációs Symposiumon idén először a McCann Erickson ügynökséggel közösen alapított Év Szponzora Díjat is bejelentik.
Szponzoráció természete, szponzorációs gyakorlatok, kulturális támogatás, art & business, képzőművészeti mecenatúra, Sziget-szponzoráció, kreatív szponzormegjelenések, a szponzoráció ára, médiatámogatások, zenetámogatás, márkák sikerfilmekben.
Második nap:
Egyéni sportolók támogatása, „mit várunk el és mit adunk a partnereinknek?”, nemzetközi szponzorációs irányok, multinacionális direktívák, együttműködés szponzor és szponzorált között, a támogatás kommunikációja, olimpiai szponzorációk, a világ legnagyobb sportszponzorai, tömegsportok támogatása.
További információ: http://szponzor.ap.hu/
Szponzoráció természete, szponzorációs gyakorlatok, kulturális támogatás, art & business, képzőművészeti mecenatúra, Sziget-szponzoráció, kreatív szponzormegjelenések, a szponzoráció ára, médiatámogatások, zenetámogatás, márkák sikerfilmekben.
Második nap:
Egyéni sportolók támogatása, „mit várunk el és mit adunk a partnereinknek?”, nemzetközi szponzorációs irányok, multinacionális direktívák, együttműködés szponzor és szponzorált között, a támogatás kommunikációja, olimpiai szponzorációk, a világ legnagyobb sportszponzorai, tömegsportok támogatása.
További információ: http://szponzor.ap.hu/ -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.