A céginformációs szolgálat a cégbejegyzési – és változásbejegyzési – kérelmek informatikai ellenőrzése során, azzal egyidejűleg ellenőrizheti a rendeletben felsorolt adatokat. Így például a székhely, és a tagok – tulajdonosok – adatait vizsgálja.
A szolgálat másik lehetősége, hogy az űrlapon beadott kérelmek egyes rovatait vizsgálva, az azokban szereplő adatokat is ellenőrizheti. Például a telephelynél és a lakcímnél megvizsgálja az irányítószámot, a tulajdonosok és a képviselők adószámainál pedig azt ellenőrzi, hogy azok a képzésükre előírt szabályokat követik-e.
Amennyiben a céginformációs szolgálat hibát észlel az űrlap adataiban, azt a hiba megjelölésével visszaküldi a cég jogi képviselőjének.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.