A vállalati portált rendelők egyre komolyabb igényeket, kívánságokat fogalmaznak meg a fejlesztőknek. Egyértelmű az igény, hogy a vállalati portál úgy lássa el funkcióit, hogy különböző nem kompatibilis rendszerekkel dolgozó felhasználók is gond nélkül tudjanak közös alkalmazásokat használni. Az elkészült webes felületek nem mindig igazolják a hozzájuk fűzött reményeket. Ennek oka, hogy az azokat megrendelő társaságok sokszor koncepció nélkül és elhamarkodottan kezdenek bele a fejlesztésbe. A webes felület kialakítása előtt magát a vállalatot is képessé kell tenni a portál befogadására. Szükség van többek között az elvárások pontos körülírására, az annak későbbi használatában szerepet vállalók igényeinek alapos felmérésére, a bevezetésével feleslegessé váló korábbi vállalati funkciók átszervezésére. Fontos meghatározni például, hogy a vállalat mely egységeit vonják be a fejlesztési folyamatba, pusztán a számítástechnikusokra bízni ugyanis a kérdést meglehetős felelőtlenségnek tűnik. A személyzeti részleg vagy a vállalati kommunikációért felelős egység a cégnek rendszerint jó, ha beleszólási joggal rendelkezik a munkafolyamatba. Elképzelhető, hogy a portál kifejezetten valamely részleg munkájának segítésére létesül, ez esetben ennek a részlegnek a tanácsai, illetve elvárásai mindenképp szerephez kell jussanak a program kialakítása során. Végül nem elhanyagolható szempont, hogy egy ilyen portál elkészítése még ma is jelentős költséggel jár. Éppen ezért jó, ha a pénzügyi részleg is kontrollt gyakorolhat a folyamatok felett. Magának a portálnak a megvásárlása és üzembe helyezése csak ezt követően történhet meg.
A vállalati portálok mára messze meghaladták a velük szemben a kezdeti időkben támasztott kívánalmakat, és az alkalmazottak (B2E), a végfelhasználók (B2C) és az üzleti partnerek (B2B) irányában fejlődnek tovább. Jóllehet e három terület fejlesztésére egyaránt szüksége van a vállalatok többségének, ezek összehangolása nem kis bonyodalmakkal jár együtt. A nehézségek elsősorban nem technikai jellegűek, sokkal inkább a különböző célközönségnek szánt információk megfelelő rendszerezése jelent nehézséget. A Meta Group becslései szerint a portálfejlesztők, éppen azért, hogy az egyes területeken a maximumot nyújthassák, a legtöbbször e három terület valamelyikére szakosodnak. Mindegyikük más képességeket kíván meg a rendszertől: míg például a fogyasztóknak szánt elsősorban a tartalomra, a személyes jellegre, a szolgáltatások minél szélesebb körének elérhetővé tételére fokuszál, addig az üzletfeleknek szóló alkalmazások az adatbázi-sok összehangolására helyezik a nagyobb hangsúlyt. A különböző megoldások egységes formában való megjelenítése gyakran a rendszer felhasználói szemmel tekintett bonyolultságának növekedését eredményezi.
A vállalati portálok számának növekedése azonban számos új kérdést is felvet a megoldásszállítók és a megrendelők számára egyaránt, melyekre végleges megoldást csak a jövőben remélhetünk. Ilyen jellegű probléma például az is, hogy jelenleg még nem építhető be a vállalatok teljesítményértékelő metodikájába a portálok üzleti tevékenységre gyakorolt hatásának mérése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.