BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Médiahack és felháborodás a Golden Blog-díjátadás körül

A Hvg.hu ma kihirdette Magyarország legnagyobb blog versenye, a Golden Blog díj győzteseit. A verseny legtöbb szavazatát - vitatott módszerekkel - a kisvállalatok „trükkös” marketing stratégiáival foglalkozó kkv Marketing Blog nyerte el (www.marketingcommando.hu/blog), míg a második legtöbb szavazatot és a „Golden Blog civil blog fődíját” a Sorozataddiktok kapta (http://sorozatjunkie.freeblog.hu).
 
Már a szavazások alatt parázs vita alakult ki a blogszférában amiatt, hogy Wolf Gábor, a kkv Marketing Blog írója hírlevele feliratkozóit email-ben kérte a szavazásra és ajánlotta fel, hogy a fődíjat (egy márkás laptopot) egy alapítványnak ajándékozza (a nyertes több alapítvány közül, ügyfelei választása alapján, végül a Heim Pál Gyermekkórház mellett döntött) - olvasható a nyertes által kiadott sajtóközleményben.
 
„Média hack”

„Nem fair” „Média hack” „Elrontotta a játékot” - olvashatjuk szerte azokon a blogokon, akik nem üzemelnek hírlevelet, így nem rendelkeznek saját feliratkozó listával.
 
A Hvg is vonakodva ítélte oda a díjat

„Ilyen mértékű és intenzitású kampányolásra a Golden Blog 2006 kiírásakor nem számítottunk, így ezzel kapcsolatban a versenykiírásban nem is tettünk kikötéseket. Utólag pedig nem tartanánk ildomosnak módosítani” - írta a Hvg online.
 
„Az opportunizmus jó, sőt, kötelező”

„Lehet, hogy egy ego- vagy egy művészi blog számára ez szokatlan,” - nyilatkozta Wolf Gábor, a nyertes blog írója - „de egy kisvállalatnak mindennapi az a hozzáállás, ami ehhez a győzelemhez is kellett:
- elfogadni, hogy az opportunizmus jó, sőt kötelező;
- a szabályokat bár átlépni nem szabad, de feszegetni kell;
- és a győzelemhez lehetőleg azt használjuk ki, ami nekünk van, de a többieknek nincs.”
 
„Nagyon örülök ennek a győzelemnek, mert bár sokan fanyalogtak, de ez végre igazolta és sokak számára legitimizálta azt a fajta kisvállalati „furfangot”, ami a marketingben annyira fontos - pláne amikor nagyobb versenytársakkal kell megküzdenünk. Érezhető volt, hogy aki maga is kisvállalatot vezet, az nem tiltakozik ez ellen, sőt egyet értett és szavazatával támogatta a blogot. Ez a győzelem igazából az ő dicsőségük, a kisvállalatoké, akik mindennap a túlélésért küzdenek a multik ellen a maguk gerilla marketing eszközeivel”. VGO 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.