A média szükséges a felhasználók eléréséhez, így a lánc „utolsó utáni” szemeként az üzleti modell részét képezi. Bár a technológia miatt nem mindig része a folyamatnak, ugyanakkora a média nélkül előfordulhat, hogy a korábban felépített rendszer nem lesz eladható. A rendszer hatékony működéséhez számos, eltérő médiára (ilyen a nyomtatott sajtó, a televízió, az internet, a rádió stb.) van szükség. A legnagyobb lehetőségek kétségkívül az elektronikus médiában és a nagy példányszámú folyóiratokban, a kreatív szolgáltatásokban, a naprakész technológiákat alkalmazó távközlési hálózatokban és az internetben rejlenek. Az emelt díjas szolgáltatások esetében a televízió a leghatásosabb médium, de az ehhez kapcsolódó teletext is meglepően hatékony lehet.
Az internet alacsony magyarországi elterjedése ellenére a legnépszerűbb portálok jó lehetőséget biztosítanak az értéknövelt és emelt díjas szolgáltatások reklámozására. A média által biztosított nagy nyilvánosság a tartalomfejlesztők számára elengedhetetlen, egyes esetekben a tartalomkészítők együttműködnek az őket reklámozó vagy a tartalmat különböző felületeken elérhetővé tevő médiavállalattal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.