BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A média szerepe a mobiltartalom-szolgáltatásban

A média szükséges a felhasználók eléréséhez, így a lánc „utolsó utáni” szemeként az üzleti modell részét képezi. Bár a technológia miatt nem mindig része a folyamatnak, ugyanakkora a média nélkül előfordulhat, hogy a korábban felépített rendszer nem lesz eladható. A rendszer hatékony működéséhez számos, eltérő médiára (ilyen a nyomtatott sajtó, a televízió, az internet, a rádió stb.) van szükség. A legnagyobb lehetőségek kétségkívül az elektronikus médiában és a nagy példányszámú folyóiratokban, a kreatív szolgáltatásokban, a naprakész technológiákat alkalmazó távközlési hálózatokban és az internetben rejlenek. Az emelt díjas szolgáltatások esetében a televízió a leghatásosabb médium, de az ehhez kapcsolódó teletext is meglepően hatékony lehet.

Az internet alacsony magyarországi elterjedése ellenére a legnépszerűbb portálok jó lehetőséget biztosítanak az értéknövelt és emelt díjas szolgáltatások reklámozására. A média által biztosított nagy nyilvánosság a tartalomfejlesztők számára elengedhetetlen, egyes esetekben a tartalomkészítők együttműködnek az őket reklámozó vagy a tartalmat különböző felületeken elérhetővé tevő médiavállalattal.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.