Az internetes hirdetési piac növekedési potenciálját rendszeresen alulbecsülték a múltban, mert az előrejelzések nem foglalkoztak a video, a mobiltelefon vagy az úgynevezett szociális média, tehát a különféle közösségi portálok lehetőségeivel - közölte Terry Semel, a világ egyik legnagyobb internetes portálja, a Yahoo vezérigazgatója.
Londoni beszédében Semel azt állította, hogy az eddigi jóslatok csak a hagyományos internetoldalak és a keresőprogramok által generált látogatottság előrejelzésével foglalkoztak. Szerinte rengeteg innovatív és okos megoldás megjelenése várható a közeljövőben, amelyek a hirdetéseket az online videóletöltésekkel kombinálják, s ezek előtt nagy fellendülés áll. (Reuters)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.