BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sokkal több van az internetben, mint hinnénk

Az internetes hirdetési piac növekedési potenciálját rendszeresen alulbecsülték a múltban, mert az előrejelzések nem foglalkoztak a video, a mobiltelefon vagy az úgynevezett szociális média, tehát a különféle közösségi portálok lehetőségeivel - közölte Terry Semel, a világ egyik legnagyobb internetes portálja, a Yahoo vezérigazgatója.

Londoni beszédében Semel azt állította, hogy az eddigi jóslatok csak a hagyományos internetoldalak és a keresőprogramok által generált látogatottság előrejelzésével foglalkoztak. Szerinte rengeteg innovatív és okos megoldás megjelenése várható a közeljövőben, amelyek a hirdetéseket az online videóletöltésekkel kombinálják, s ezek előtt nagy fellendülés áll. (Reuters)

További hírek az infokommunikáció világából

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.