Egyre több óriásplakát „szólítja le"” a közelében felbukkanó mobiltelefon-tulajdonost – írja a Népszabadság.
A forradalmian új technika lényege, hogy a plakát mögött egy egyedi fejlesztésű tartalomküldő állomás és egy szerver áll, amit a mobilmarketinggel foglalkozó cég működtet.
A különféle tartalommal feltöltött berendezés a bekapcsolt mobilokat érzékeli és szólítja meg.
A Bluetooth-marketinggel foglalkozó Bluefire cég vezetője, Damásdi Dániel a lapnak elmondta, legfrissebb kampányuk egy debreceni műszaki áruházban zajlik, ahol akciós termékekről küldenek értesítőt.
A kampány elején bizalmatlanok voltak az emberek, de pár hét alatt rohamos mértékben nőtt a technológia elfogadottsága. Most pedig ott tartanak, hogy ha egy áramszünet miatt fél óráig nem érkezik reklám, akkor a vásárlók reklamálnak, és követelik az információt a telefonjukra. – mondta Damásdi.
Az interneten közutálatnak örvendő és törvény által is üldözött spamek helyett a Bluetooth-marketing alkalmazói egy technológiai megoldással kerülik ki a személyes adatok sértését.
A kommunikáció ugyanis csak akkor indul meg a telefon és a Bluetooth-szerver között, ha a fogadó jóváhagyja a tartalmat. Amint az átment, a kommunikáció a két eszköz között megszakad. Amennyiben az elfogadásra a telefontulajdonos nemleges választ ad, a kommunikáció el sem kezdődik, és a szerverek nem teszik fel újra a tartalom letöltéséhez szükséges előzetes kérdést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.