Három hét alatt több mint ezer kívánságot regisztráltak az első kívánság-honlapon, a Wishdom-on. Néhányat közülük már teljesítettek is.
Három hete indult és máris nagy siker az első kívánság-honlap, a wishdom.com, amely a társkeresők és az on-line aukciós házak mintájára a vágyakozóknak és a kívánságok teljesítőjének kínál lehetőséget arra, hogy egymásra találjanak. A honlap osztrák-német koprodukcióban készült és még karácsony előtt elindítják az amerikaiaknak szánt változatát.
A honlapon egyaránt regisztrálniuk kell a kívánóknak (wisher) és a kívánságok teljesítésére vállalkozóknak (giver), akik lehetnek cégek is. Napi egy kívánságot ingyen lehet elhelyezni, ha azonban egy giver ajánlatára jelentkezik valaki, azért már fizetni kell – maximum 2,59 eurót. A wishscoutok - miután ellenőrizték a kívánság hitelességét és megalapozottságát – továbbítják a jelentkező adatait a giver-nek, aki különféle feltételeket szabhat a vágyakozókkal szemben.
Nem kell csüggednie annak sem, akinek egy hónapon belül sem akad senki, aki teljesítené a kívánságát – az on-line közösség havonta szavaz arról, hogy kinek a kívánságát teljesítse a honlap mögött álló cég, a Wishdom AG. A szociális vagy kulturális töltetű különleges kívánságokat pedig a wishdom international foundation nevet viselő alapítványon keresztül váltják valóra.
A wishdom megalapítóinak célja, hogy egy adókból és kapókból álló on-line közösség jöjjön létre, ahol a cégek különleges, a kereskedelmi forgalomban nem kapható termékeiket és szolgáltatásaikat is felkínálhatják és népszerűsíthetik.
A kívánság-projektet 2005-ben hívták életre, és eddig 4-6 millió eurót költöttek a fejlesztésre. A tervek szerint két év múlva nullszaldós lesz a kívánság-biznisz, az amerikaiaknak szánt verziót pedig még karácsony előtt elindítják. A wishdom AG mögött osztrák, német és svájci magánbefektetők állnak, köztük a bécsi kommunikációs szakember, Christoph Klingler, aki a Creativclub Austria elnökségének is tagja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.