BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Online útkeresők hazai tájakon is

Az internet minden korábbinál szélesebbre tárja a kaput az egyéni utazásszervezés előtt. A nagyobb utazási irodák és szállodaláncok weboldalaira a keresőkből, illetve az utazási gyűjtőoldalakról érkezik a látogatók döntő többsége – állapítja meg az Arcus Interactive Group idegenforgalmi ágazatról készült felmérése.

Az élménymegosztás mellett összehasonlíthatóvá vált az egyes szállodák, fapados légitársaságok vagy a turisztikai célpontokon elérhető szolgáltatások minősége és ára is, és egyre inkább az internet felé tolódik az utazásszervezők hirdetési stratégiája is.

A tematikus oldalakon az érdeklődők megvitatják egymással utazási tapasztalataikat, blogokon, fórumokon, közösségi szolgáltatások oldalain ajánlanak egymásnak utakat, szolgáltatásokat. Mivel az említett site-ok a keresőkben előkelő helyeken szerepelnek, a kisebb turisztikai szolgáltatók nagyon hamar felismerték a keresőkben rejlő lehetőségeket. Elsősorban a keresőoptimalizációval, de a keresőhirdetéssel is élve, célzottan, személyesen érik el célcsoportjaikat. A felmérésből az is kiderül, hogy a szolgáltatók az internetes jelenlétüket felhasználói szokások elemzése alapján tervezik, mivel az emberek egyre kevésbé hisznek a fizetett megjelenéseknek. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.