BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Társasági oldal állatbarátoknak – közös portált indított az NBC Universal és a Procter & Gamble

Az új honlapon a nagy mennyiségű információ mellett a Facebookhoz hasonló szolgáltatás is elérhető az állattartók számára, csakúgy mint a legfontosabb áruházak címei.

A Petside.com egy átfogó projekt része, amelynek során a két vállalatcsoport megosztja reklámfelületeit. A Procter már korábban tervbe vette, hogy az Iams állateledel család marketingjét új területre helyezi, de a Petside-on szeretne reklámozni a General Electric is.

A Procter & Gamble szakértője úgy nyilatkozott: az együttműködés azért hasznos, mert ha a weblap kizárólag az ő nevükhöz kötődne, kevesebb látogatót vonzana, mint a jelenlegi formájában. Hasonlóan nyilatkozott az NBC Universal integrált médiával foglalkozó igazgatója is. A marketingesek úgy vélik, egy ilyen, különböző tartalmakat összekapcsoló honlap magához csalogathatja azokat a lelkes szörfözőket, akikre a vállalatok számítanak. A bizakodást csökkentheti, hogy a Nielsen Online tevékenységet figyelő felmérése alapján a kisállatokra specializált weblapok nem bonyolítanak le túl nagy forgalmat, a legnagyobb látogatottsággal rendelkező PetSmart.com-ra az elmúlt hónapban alig két és fél millióan kattintottak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.