A Petside.com egy átfogó projekt része, amelynek során a két vállalatcsoport megosztja reklámfelületeit. A Procter már korábban tervbe vette, hogy az Iams állateledel család marketingjét új területre helyezi, de a Petside-on szeretne reklámozni a General Electric is.
A Procter & Gamble szakértője úgy nyilatkozott: az együttműködés azért hasznos, mert ha a weblap kizárólag az ő nevükhöz kötődne, kevesebb látogatót vonzana, mint a jelenlegi formájában. Hasonlóan nyilatkozott az NBC Universal integrált médiával foglalkozó igazgatója is. A marketingesek úgy vélik, egy ilyen, különböző tartalmakat összekapcsoló honlap magához csalogathatja azokat a lelkes szörfözőket, akikre a vállalatok számítanak. A bizakodást csökkentheti, hogy a Nielsen Online tevékenységet figyelő felmérése alapján a kisállatokra specializált weblapok nem bonyolítanak le túl nagy forgalmat, a legnagyobb látogatottsággal rendelkező PetSmart.com-ra az elmúlt hónapban alig két és fél millióan kattintottak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.