BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Djuice: stratégiaváltás önállósodással

A korábbiaktól eltérő koncepció és új irányítás alatt önállósítja magát a Pannon fiataloknak szóló márkája, a djuice – jelentette be Bíró Balázs, a 20 fővel induló üzletág vezetője. Az irányítás mellett független lesz a termékfejlesztés, a disztribúció, a marketing-kommunikáció. A márkához kapcsolódó készülékkínálat is függetlenedik a Pannontól, de annak a hálózatát használja.

A váltáshoz kapcsolódó stratégiára a Pannon norvég tulajdonosa, a Telenor tavaly decemberben bólintott rá, a program több száz millió forintos beruházást igényelt, beleértve a márka saját ügyfélpontjainak a kiépítését. „Ezért cserébe vállalnunk kellett, hogy három éven belül megduplázzuk az előfizetők számát, fenntartjuk az egység nyereséges működését” – válaszolta lapunk kérdésére Bíró Balázs. (Az érintett korosztály Magyarországon mintegy másfél millióra tehető.) A márka eddig évente mintegy 10 milliárd forinttal járult hozzá a Pannon éves bevételéhez. A hazai ügyfelek száma jelenleg félmillió, ezen belül a havidíjas előfizetők aránya 4–5 százalék között mozog.

Magyarország első nyílt forráskódú mobilmárkájának titulálja az üzletágvezető a megújuló djuice-t. Az ügyfélkör behatárolt, a 15–26 év közöttieknek szól, az ő igényeikre akarnak alapozni. „Ez a korosztály többnyire önálló jövedelem híján nagyon költségérzékeny, de a percdíj mégsem minden. Az ennyire fiatalokat az olcsó telefonálás mellett a bulik és a jó cuccok is érdeklik” – mondta Bíró Balázs. Ezért a szolgáltatást használók a divatmárkák hazai boltjaiban kedvezőbb áron vásárolhatnak, illetve bizonyos programokra kedvezményes árú jegyet vehetnek. VG

Márkaháttér

A Telenor csoport a fiataloknak szóló djuice márkájával jelenleg hat országban van jelen. A szolgáltatásra előfizetők összesített száma meghaladja a 10 milliót.

Magyarországon a társaság ezzel a márkával 2003 novemberében jelent meg, a djuice a korábbi, diákoknak szóló Bee márkát váltotta fel.

Magyarországon a társaság ezzel a márkával 2003 novemberében jelent meg, a djuice a korábbi, diákoknak szóló Bee márkát váltotta fel. -->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.