A vizsgált piacok a korábbi gazdasági és technológiai problémákat leküzdötték, mára számos előnnyel rendelkeznek, többek között a gyors növekedés, valamint az internetpenetráció terén – derül ki az átfogó, több év teljesítményét vizsgáló kutatásból.
A tanulmányozott KKE-országok közül ötben az internetpenetráció már átlépte az 50 százalékos határt, és a legtöbb esetben a növekedés folyamatosnak mondható. A kutatás szerint a legalacsonyabb mutatójú Ukrajnában a leggyorsabb az ütem: 2006 és 2009 között az ukrán piac 84 százalékos bővülést produkált.
Az online reklámköltésben bekövetkezett növekedés is összefüggésben van a régió gyors fejlődésével. Összehasonlítva a KKE-régiót Nyugat-Európával, kiderül: 2007 és 2008 között az online reklámköltés növekedése több mint kétszer akkora – 52 százalékos – volt a mi térségünk esetében. A kutatás szerint a helyi online márkák is jó hatással vannak a bővülésre. Főleg a hazai fejlesztésű, akár 60 százalékosnál nagyobb elérést produkáló közösségi oldalak állják meg a helyüket a globális piacon. Ezek az egyedi online piacok új lehetőségeket teremtenek, melyeket a befektetők, hirdetők is kihasználhatnak. VG
A hagyományos telefonvonalon széles sávú ADSL-internetszolgáltatásra előfizetők száma februárban mintegy ezres bővüléssel, 811 ezerre emelkedett.
A széles sávú internetre kábeltelevíziós hálózaton keresztül előfizetők száma februárban az NHH becslései szerint mintegy 15 ezerrel, 991 ezerre nőtt.
A legnagyobb – a kábeles piac 80-85 százalékát lefedő – kábelszolgáltatók ügyfeleinek száma februárban 812 ezerről 825 ezerre nőtt.
A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók által nyilvántartott bekapcsolt vezetékes és kábelmodemes vonalak száma viszont csökkent februárban, 3,055 millióról 3,040 millióra.
A hagyományos telefonvonalon széles sávú ADSL-internetszolgáltatásra előfizetők száma februárban mintegy ezres bővüléssel, 811 ezerre emelkedett.
A széles sávú internetre kábeltelevíziós hálózaton keresztül előfizetők száma februárban az NHH becslései szerint mintegy 15 ezerrel, 991 ezerre nőtt.
A legnagyobb – a kábeles piac 80-85 százalékát lefedő – kábelszolgáltatók ügyfeleinek száma februárban 812 ezerről 825 ezerre nőtt.
A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók által nyilvántartott bekapcsolt vezetékes és kábelmodemes vonalak száma viszont csökkent februárban, 3,055 millióról 3,040 millióra. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.